با حضور وزیر راه اصفهان میزبان سمینار کشوری پدافند غیرعامل است

زهرا نصیری

مدیر روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار کیمیای وطن خبر از حضور وزیر راه وشهرسازی ، معاونین وزیر و مدیران کل راه وشهرسازی و روسای ادارات عمران وبهسازی شهری سراسر کشور، درسمینار آموزشی پدافند غیر عامل  داد و گفن: در سفر دو روزه وزیر به اصفهان که در روز های ۲۲ و ۲۳ آذرماه است برنامه هایی چون هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار ، رونمایی از میراث صنعتی اصفهان (کارخانه ریسباف) ، نشست تخصصی ایرانشهر و کارگاه بازآفرینی شهری تدارک دیده شده است.

حبیب الهی ، افزود:هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری به عنوان باسابقه ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی به شمار میرود که درآن فعالان عرصه توسعه پایدار، موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، شهرداری اصفهان ، معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی، شرکت عمران وبهسازی شهری ایران، دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی دورتمند آلمان حضور دارند .

وی با اشاره به اینکه در این همایش به مباحث مرتبط با توسعه پایدار پرداخته خواهد شد تاکید کرد: اولین دستاورد درحوزه توسعه پایدار شهری رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان است .

وی گفت: در این کنفرانس، در مجموع ۹ کارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارئه می گردد که در آن مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، هند، چین، آمریکا، بوسنی و هرزگوین ، سنگال مشارکت ویژه دارند.

حبیب الهی تصریح کرد: به منظور تاکید برمباحث بازآفرینی، دو کارگاه تخصصی با عناوین ایران شهر و ارائه تجربیات بازآفرینی در کنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *