خوب است که هر خواننده‌ای در شناسنامه کاریش کارهای ارزشی داشته باشد

جابر حاج کاظمیان

امین وزوانی آن دسته از خوانندگانی است که بعضی مسائل باعث شد ترانه‌هایش را خودش بگوید، او متولد ۲۲ خرداد ماه ۱۳۷۳ در شهر وزوان است و در مقطع کارشناسی مکانیک خودرو تحصیل است. به بهانه انتشار چند تک آهنگ موفق از این خواننده جوان با او گفت و گویی ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

چه اتفاقی باعث شد وارد دنیای خوانندگی شوید؟

از همان دوران متوسطه قصدم براین بود که وارد رشته موسیقی بشوم اما مخالف‌های خانواده یک سو و نبودن رشته تحصیلی و نبودن امکانات از دلایلی بود که نتونستم در رشته تحصیلی فعالیت کنم.

زمانی که دیپلم گرفتم و پس از قبولی در دانشگاه تصمیم گرفتم فعالیت موسیقی را جدی ادامه بدهم و از اموزشگاهای موسیقی کلاس‌های آواز پاپ شروع کردم و چون هزینه‌های کلاس بالا بود مجبور بودم حین تحصیل نیز مشغول به کار شوم. پس از اتمام کلاس‌های آواز با دوست هنرمند و عزیزم آقای هادی کولیوند آشنا شدم. آشنایی با او یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی‌ام بود که باعث شد در مسیر خوانندگی قرار بگیرم.

 در شناسنامه کاری شما کارهای ارزشی و انقلابی هم وجود دارد. در این زمینه توضیح دهید.

زمانی که به صورت جدی وارد این عرصه شدم سبک پاپ عاشقانه می‌خواندم.

بعد از آن پیشنهادهایی به بنده شد و خب چون بازار موسیقی شلوغ بود، زمان مناسبی بود که بتونم از طریق موزیک‌های ارزشی خودم را وارد چهارچوب تلویزیون کنم اما متاسفانه بعد از مدتی نتونستم مجوز کارم را بگیرم.

در این حین از طریق چند تا از نماینده‌های مجلس صحبت‌هایی شد که در رابطه با روز انتخابات ترانه‌ای را در حال و هوای ارزشی با موضوع انتخابات بخوانم بعد از آماده شدن این کار برای اولین بار در مجلس اجرا داشتم و درهمان جا باتوجه به استقبالی که از کار شد بنده مورد تشویق قرار گرفتم. خیلی خوب است که هر خواننده‌ای در شناسنامه کاریش کارهای ارزشی داشته باشد و من نیز از این اتفاق خرسندم.

اکنون بیشتر در چه سبکی فعالیت می‌کنید؟

پاپ عاشقانه، امسال دو تا اثر از بنده پخش شد. آهنگ «افسوس» در حال و هوای عاشقانه و و دیگری ترانه‌ای درباره امام رضا بود که ازشبکه جام جم پخش شد و بازدید گسترده‌ای داشت اما متاسفانه کمتر کسی می‌داند که خواننده این کار بنده هستم. حتی فیلم‌هایی به دست من رسید که ترانه در کشور ترکیه و دبی هم پخش شده است.

کاره جدیدی هم برای منتشردارید؟

آهنگ جدیدی به اسم «همین که هست» در حس و حال عاشقانه با موضوعی خاص دارم که امیدوارم با انتشار آن اتفاق‌های خوبی برایم بیافتد.

کلام آخر

از شما و همکاراتان ممنونم و آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران بخصوص اصفهان و هنرمندان این شهر دارم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *