اصفهان بار دیگر به پاخاست

رضا باقری

مردم اصفهان یک بار دیگر ثابت کردند اینجا کوفه نیست، اینجا شهر شهیدان است؛ شهری که برای حفظ انقلاب اسلامی و پاسداری از اسلام یک روز بیش از ۳۰۰ شهید گلگون کفن را تشییع کرده و در تاریخ ماندگار شده است. اصفهانی ها با بدرقه شهیدی از جنس امنیت، با وحدت و همدلی به میدان آمدند و برگ زرین دیگری را به تاریخ سراسر عزت و شرافت خود افزودند.آری، اصفهان یک بار دیگر به پاخاست و با مردم سایر شهرهای کشور هم‌صدا و همگام شد.
به گزارش کیمیای وطن، بعد از روزهای سخت وغبارآلودی که گذشت، آسمان زیبای اصفهان آفتابی شد، آسمانی که تاکنون روزهای مه آلود و آلوده زیادی را به خود دیده ولی از آسمان بودنش نکاسته است.
خروش مردم اصفهان که همزمان با دیگر شهرهای کشور به حرکت در آمد، همه روزنه‌های آسیب و غبار را خواهد بست و همه راه‌های نفوذی را که بی‌واسطه و با واسطه ایجاد شده، مسدود خواهد کرد.
مرگ بر آمریکا ورد زبان امروز مردمی است که از بادهای مخالف نترسیده‌اند؛ چراکه در این روزها همه دیدند آمریکا نه فقط از غبارآلودگی بخش هایی از کشور شادمان بود، بلکه حمایت خود را از اغتشاشگران علنی کرد و شمشیر از رو بسته خود علیه مردم ایران را بیش از پیش نمایان کرد. این‌ها همان‌هایی هستند که به بهانه همراهی با دلسوزان معیشت مردم، آسمان این شهر را غبارآلود کردند و خون پاسداری از جنس شهید حججی و شهید کاظمی را بر زمین ریختند.
شعارهای راهپیمایی مردم بوی چهل سالگی و بلوغ انقلاب را می‌دهد، انقلابی که از انتقادها نمی‌ترسد اما با آنان که خواب آشفته برای این کشور دیده‌اند به ستیز برخورد خواهد کرد. نسل اول انقلاب آنان که دفاعی مقدس را تجربه کرده‌اند، زودتر از دیگران در میان جمعیت حاضر شده‌اند تا نشان دهند حتی اگر یک پا داشته باشند، اما با قامتی راست، تمام‌قد پای این نظام ایستاده‌اند و با جانبازیشان آماده سربازی در رکاب رهبر و شهادت هستند و نسل های بعد نیز با آن‌ها همگام شدند تا به بد خواهان بگویند ما راه هموارشده پدرانمان را برای عظمت اسلام ادامه می دهیم.این ملت چهل سال است که بیدار است و خواب راحت را از چشمان دشمنانش گرفته، چهره‌های این مردم یک دست مصمم است و اگر چه ظواهر با هم متفاوت است اما در باطن یکرنگی موج می‌زند.جمعیت بزرگ اصفهانی از خرد و کلان، پیر و جوان، زن و مرد و از همه اقشار و دیگاه‌های سیاسی آمدند و عطر وحدت و همبستگی را در سطح شهر پراکندند.این قیام و حرکت بار دیگر چشم فتنه غربی-سعودی را کور کرد و به دنیا نشان داد این مردم علی رغم مشکلات معیشتی که دارند و حرفشان را می زنند و از مسئولان گله می کنند اما انقلابشان را می خواهند وهمچنان جان خود را به پایش هدیه می کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *