برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۲۳۴ نقطه چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری از برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در ۲۳۴ نقطه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی  در نشست ستاد دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تبیین و برجسته‌سازی کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نیازمند معرفی دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌ها و ذوق هنری جوانان عملی می‌شود.

 وی بزرگداشت ایّام‌الله دهه فجر را موجب تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های دهه مبارک فجر باید با تشکیل ستادهای حقیقی در مساجد، انجمن‌ها و سایر تشکل‌های مردمی به نقطه مطلوب خود برسد.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل کمیته ۱۹ بهمن در استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: اعلام حمایت و بیعت جمعی از بختیاری‌های غیور استان با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن، نقطه عطفی در کارنامه درخشان افتخارات این استان است که امسال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بزرگداشت این روز و تبیین ابعاد مهم آن در استان و معرفی بیشتر آن صورت گرفته است.

گرجی از ۱۲ بهمن‌ماه به عنوان پایانی بر حکومت ستمشاهی و آغازی بر روند پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ویژه مراسم این روز در ۳۷۲ نقطه استان چهارمحال و بختیاری با حضور خیل عظیم عاشقان و علاقمندان به انقلاب اسلامی همراه با برنامه‌های خاص مانند رژه موتوری و حمل ۳۶ مشعل توسط ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز ۱۶ بهمن‌ماه در ۲۸۳ گلزار شهدای سراسر این استان پیش‌بینی شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *