رئیس شورای شهر اصفهان: نگاه اصفهان ۱۴۰۰ به سبک زندگی مردم است

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهندس رضا امینی با تأکید بر اهمیت توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی اظهار داشت: ما در تدوین برنامه های شهرداری که با نگاه و چشم انداز به برنامه های نظام تدوین می شود، باید کلید واژه های مورد توجه مقام معظم رهبری را که اساس فعالیت جمهوری اسلامی است، مورد توجه جدی قرار دهیم.
وی ادامه داد: یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری سبک زندگی مردم است که در دهه های گذشته از آموزه ها و چارچوب های دینی به قدری فاصله گرفته است.
امینی ادامه داد: متاسفانه فرهنگ غرب در دهه های گذشته به صورت یک حجمه به زندگی ما وارد شده که این موضوع در رفتار و سبک زندگی مردم عوارض زیان باری را به همراه داشته است از همین رو برای رفع این مشکل باید دغدغه های مقام معظم رهبری مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.
وی افزود: در کنار این برنامه ما در شورای شهر برنامه ۱۳۹۵ را داریم که در حال رصد و بررسی آن هستیم که باید این برنامه نیز به گونه ای باشد که برنامه ها تحقق پذیر و در راستای دغدغه های مردم باشد.
امینی تأکید کرد: اگر به دنبال یک اتفاق مبارک هستیم باید به خواستگاه ها و نیازهای مردمی توجه داشت و دغدغه های سطوح مختلف مردم و اقشار مختلف را بر طرف نمود.
رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: مجموعه این مسائل در کنار توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی می تواند بستر مناسب را برای زندگی مردم فراهم کرده و مردم را به زندگی مطلوب نزدیک کند.
امینی همچنین اظهار داشت: یکی از مسائل مهم که باید محور برنامه ریزی قرار گیرد، مسئله توجه به مخاطب و مردم است که متأسفانه در گذشته مورد توجه قرار نمی گرفته و کالبد شهری و بدنه شهر اولویت بوده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *