برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای گلستان

نادر کرمی

مدیرکل راه‌و‌شهرسازی استان گلستان از برگزاری مانور امداد جاده‌ای در راستای هماهنگی بیشتر سایر دستگاه‌های عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌و‌نقل جاده‌ای خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس حسین محبوبی در خصوص برگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای گفت: ارزیابی توان و قابلیت‌های دستگاه‌های امدادی در آیتم‌های مختلف امدادرسانی از قبیل اطلاع‌رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مجرب و آماده و
تدوین معیار و شاخص‌های معین برای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های موجود در امدادرسانی وکیفیت مدیریت صحنه تصادف و در نهایت افزایش هماهنگی بین دستگاه‌های امداد‌رسان در جهت کاهش صدمات مالی و جانی در سطح راه ‌های استان گلستان از جمله اهداف برگزاری این مانور می‌باشد.
دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان گلستان اضافه کرد: اجرای مانور
امداد‌رسانی جاده‌ای بر اساس مصوبات کمیسیون ایمنی راه‌های کشور در سطح استان‌ها در حال برگزاری است و در استان گلستان هم در همین راستا برگزار شد.
مدیرکل بحران استان، مهندس صادقعلی مقدم نیز در این مانور گفت: فراهم شدن زمینه همکاری وانسجام دستگاه‌ها در عملیات امدادرسانی وتبادل اطلاعات و انتقال تجارب از دیگر اهدافی است که دربرگزاری مانور امدادرسانی جاده‌ای بدنبال آن هستیم.
گفتنی است: اداره کل بحران استان، فرماندهی نیروی انتظامی (پلیس ۱۱۰)، اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، جمعیت هلال‌احمر، پلیس‌راه، اورژانس، شرکت فراورده‌های نفتی، آتش‌نشانی دستگاه‌هایی هستند که در این مانور حضور داشتند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *