اولویت بندی انتظارات مشتریان و تأمین نیاز آن ها لازمه جلب رضایت مشتری است

نادر کرمی

 جلسات کمیته صدای مشتری مخابرات منطقه گلستان با اهداف و برنامه ریزیهای مدون برگزار می‌شود.

به گفته مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان کمیته صدای مشتری بر اساس اهداف در نظر گرفته شده با تشکیل جلسات مختلف در پی یافتن راهکارهای مناسب برای تعیین بانک اطلاعاتی از نیازها، خواسته‌ها و انتظارات مشتریان است تا بتوانیم با اولویت بندی و اجرای آنها رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب نماییم.

درجلسه کمیته صدای مشتری که به ریاست مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد ایشان با تاکید براینکه امروزه برنامه صدای مشتری به بخشی مهم از استراتژی سازمان‌های پیشرو و مشتری مدار تبدیل شده است افزود: اینکه ما نیازها و انتظارات مشتریان خود را به خوبی می‌دانیم درست نیست و بدیهی است که این اطلاعات ناقص، تاثیرات منفی زیادی بر طراحی محصول، ارتباطات بازاریابی، عملکرد فروش، ارائه خدمات و در نهایت تجربه مشتری خواهد داشت.

وی به ارائه به موقع سرویس با کیفیت، پشتیبانی مناسب و رفع به موقع خرابی‌ها به عنوان فعالیتهای اولویت دار اشاره کرد و گفت: بنا است د رخصوص مسائل مخابراتی اعم از محصولات، سرویس‌ها ونحوه استفاده از آنها دوره‌های آموزش همگانی برای مشتریان برگزار شود که از طریق پرتال مخابرات منطقه گلستان و سایر کانالهای ارتباطی این آموزش صورت گرفته تا با افزایش دانش مشتریان از امکانات و محصولات مخابراتی استفاده بهینه شود.

مدیر مخابرات منطقه گلستان آموزش و ارتقاء سطح دانش جامعه را عامل رشد و پیشرفت و توسعه دانست و ادامه داد یکی از مسائلی که می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد رسیدگی به شکایات آنها و شناخت مشکلات مخابراتی است که برای مشتریان ایجاد شده تا بتوان در راه رفع آن اقدام نمود.

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *