واگذاری ۴۰۰ تن آهن آلات و پنج تن آلومینیوم برآوردی اسقاطی از طریق مزایده

 محمد سلامت دوم

معاون امور مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: ۴۰۰ تن آهن آلات و پنج تن آلومینیوم اسقاط برآوردی شرکت، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی مورد مزایده قرار گرفت.

مهدی باسطی نیا بیان کرد: نگهداری ضایعات و کالاهای اسقاط موجود در شرکت علاوه بر ایجاد فضای نامطلوب و اشغال فضا منجر به ایجاد هزینه‌های دیگری از قبیل هزینه‌های نگهداری، هزینه‌های فرصت از دست رفته و خطرات احتمالی ناشی از به سرقت رفتن آن‌ها می‌شود، لذا تبدیل کالاهای سرمایه‌ای مستعمل و غیرقابل استفاده به سرمایه‌های نقدی در جهت پیشبرد اهداف شرکت و پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی، فروش اجناس را لازم و ضروری کرده است.

وی ادامه داد: بدین منظور پس از شناسایی و جمع آوری اجناس اسقاط و انجام مراحل اداری آن، مراحل انتخاب و تعیین برنده فرایند مزایده از طریق فراخوان عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام گرفت.

معاون امور مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: این مزایده با رعایت قوانین و مقررات مربوطه برگزا شده و از مهم‌ترین اهداف آن می‌توان به درآمدزایی، پاکسازی و استفاده بهینه از فضای موجود، پیشگیری از حادثه و جلوگیری از سرقت اشاره کرد.

باسطی نیا اظهار کرد:، عملیات اجرایی جهت دسته بندی، پاکسازی و محوطه سازی ضایعات با تلاش همکاران امور ترابری و امور تدارکات و همکاری سایر واحدها از جمله مدیریت حراست، امور محرمانه و معاونت بهره برداری صورت پذیرفته است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *