فرهنگ سازی در جهت حفظ ارزش‌ها و حریم اشخاص لازم و ضروری است

 اسد فلاح

 جلسه هم اندیشی مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی با جمعی از همکاران ایثارگر، برگزار شد

جعفر سمساری مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در این جلسه هم اندیشی، با تأکید بر اینکه سعه صدر و فروتنی، بایستی در روابط اجتماعی حاکم باشد، اذعان داشت: اهتمام و نگرش همه کارکنان، مبتنی بر توسعه  کمی و کیفی خدمات سازمان است و در این راستا یقیناً جامعه ایثارگران کمافی السابق پیشتاز بوده و خواهند بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به لزوم همدلی و همراهی در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعهد و تعلق خاطر سازمانی همکاران به پشتوانه دعای خیر بیمه شدگان و بازنشستگان را فراهم کننده تعالی روزافزون سازمان دانست.

 جعفر سمساری با بیان اینکه فرهنگ سازی در جهت حفظ ارزش‌ها و حریم اشخاص لازم و ضروری است، حفظ شأن و منزلت ایثارگران و خانواده معزز شهدا در تمامی حوزه‌ها را لازم دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و فداکاری در همه امور و در همه عرصه‌ها بایستی متبلور گردد.

 قربانعلی فکرمند، نماینده امور ایثارگران اداره کل تأمین اجتماعی استان نیز در این جلسه، با بیان اینکه چهار قشر شامل جانبازان، رزمندگان ایثارگر، فرزندان شهدا و ایثارگران بازنشسته در سازمان حضور دارند، اذعان داشت: پیگیری حقوق قانونی ایثارگران و فرزندان شهداء در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین جایگاه این عزیزان در جامعه لازم و ضروری است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *