تولیدات شیلاتی کرمانشاه تا پایان سال از مرز ۱۷ هزار تن خواهد گذشت

 دشتی

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه گفت: براساس آمارهای موجود در اداره کل شیلات کرمانشاه میزان تولیدات شیلاتی این استان تا پایان سالجاری از مرز ۱۷ هزار تن خواهد گذشت.

مدیر کل شیلات استان کرمانشاه پیش بینی کرد، میزان تولیدات شیلاتی استان تا پایان سال به بیش از ۱۷ هزار تن برسد.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته نزدیک به ۱۶ هزار و ۱۵۰ تن انواع آبزیان در استان کرمانشاه تولید و وارد بازار مصرف شده است.

سیدفرزاد افضلی تاکید کرد: براساس آمارهای موجود در اداره کل شیلات کرمانشاه میزان تولیدات شیلاتی این استان تا پایان سالجاری از مرز ۱۷ هزار تن خواهد گذشت.

این مقام مسئول میزان تولید ماهیان گرمابی کرمانشاه در سال گذشته را ۳ هزار و ۳۰۰ تن اعلام کرد و افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده توسط همکاران ما در اداره کل شیلات استان کرمانشاه این رقم در سالجاری از مرز ۳ هزار و ۷۰۰ تن خواهد گذشت.

مدیرکل شیلات استان کرمانشاه بیان داشت: میزان تولید ماهیان خاویاری در استان کرمانشاه در سال گذشته نزدیک به ۲۰ تن بوده است که امسال این رقم به دو برابر یعنی نزدیک به ۴۰ تن خواهد رسید.

افضلی میزان تولید ماهی در مرکز تکثیر میگوی آب شیرین قصرشیرین را ۱۵ تن اعلام کرد و گفت: براساس آمارهای موجود در سال گذشته شیلات استان کرمانشاه بیش از ۱۱ هزار و ۴۲۵ تن ماهی سردابی تولید کرده است که این رقم امسال از ۱۲ هزار تن فراتر خواهد رفت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *