اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب قره سو و آبشوران

دشتی

در سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور مقررشده ۹۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب به رودخانه قره سو و آبشوران اختصاص پیدا کند.

دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مهندس تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه از پروژه فاضلاب ورودی به رودخانه قره سو و حاشیه آبشوران در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه بازدید نمودند.

درحاشیه این بازدید، مهندس تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه گزارشی از وضعیت فاضلاب در شهر کرمانشاه ارائه داد و گفت: یکی از معضلات ومشکلات شهرکرمانشاه موضوع طرح فاضلاب است. که برای جمع آوری. انتقال وتصفیه آن با ایجاد زیرساخت بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

مهندس تخت شاهی افزود: هم اکنون کمتر از ۵۰ درصد فاضلاب شهر کرمانشاه تصفیه می‌شود. برای حدود ۴۰۰ هزارنفر درصورتیکه جمعیت شهر کرمانشاه نزدیک ۱ میلیون نفر است.

وی اظهارداشت: به دلیل عدم اعتبار بخش مهمی از فاضلاب شهر کرمانشاه هم اکنون وارد رودخانه قره سو و آبشوران می‌شود و به یک پدیده نامناسب در بحث زیست محیطی تبدیل شده و مردم از این وضع ناراضی هستند.

در ادامه مقررشد ۲۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب به رودخانه قره سو و ۷۰ میلیارد تومان برای جمع آوری فاضلاب حاشیه آبشوران از سوی آقای دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و ریاست سازمان برنامه و بودجه کشوراختصاص پیدا کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *