۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در کاشان

ابراهیم قربانی

فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان ازبرگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی دردهه فجر امسال خبر داد وگفت: بیش از چهارصد رده ی مقاومت و پایگاه بسیج در مدارس ،مساجد ،محلات و ادارات ،کارخانجات و دانشگاه ها برنامه آزین بندی و تزئین جشن های دهه فجر را برعهده دارند.

سرهنگ عمو مهدی درگفتگو با خبرنگار کیمیای وطن، برگزاری مسابقه ی کتاب خوانی  ومسابقات ورزشی در پایگاه مقاومت بسیج محلات و ناحیه کاشان را ازدیگر برنامه های دهه فجر عنوان کرد و افزود: در این هفته باشگاه بقیه ا..نیز افتتاح می شود.

 عمو مهدی از غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در شهرستان کاشان و روستا ها توسط رده های بسیج در تاریخ ۱۹ بهمن خبرداد و بقه این مسئله اشاره داشت که پخش فیلم های تایید شده ی جشنواره ی عمار در پایگاه های مقاومت بسیج و مساجد همچنین  سیر نمایشی گاهی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده بسیج است .

  وی از دیگر برنامه های دهه فجر امسال را برگزاری ۱۰ یادواره شهدا در پایگاه های مقاومت بسیج، ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی و ایجاد ایستگاه صلواتی توسط بسیج ادارات و کارگری در ۲۲ بهمن در طول مسیر راهپیمایی، حضور بسیجیان در نماز جمعه ، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصدو برگزاری  نشست های کسب زندگی اسلامی عنوان کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *