افتتاح ۲۱ پروژه آموزش و پرورش اصفهان در دهه فجر

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت:  ۶۵ برنامه پیشنهادی را به نواحی و مناطق برای اجرا ارسال کردیم، البته مدارس خود تجربیات و ذائقه هایی دارند که بسته به نوع منطقه خود و جنس دانش آموزان خود اجرا می کنند.

  محمد جواد احمدی، با اشاره به برگزاری مسابقات تربیت بدنی در مدارس آموزش و پرورش، افزود: افتتاح و تحویل ۲۱ پروژه ساختمان آموزشگاه در این ایام صورت می گیرد.

وی با اشاره به نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در گلستان شهدا، عنوان کرد: زنگ انقلاب همچنین به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه زده خواهد شد همچنین ۲۱ پروژه آموزش و پرورش اصفهان در دهه فجرافتتاح میشود.

احمدی ادامه داد: این زنگ در هنرستان ابوذر آموزش و پرورش که در ناحیه یک قرار دارد با حضور استاندار و دیگر مسئولان نواخته خواهدشد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به تجلیل از دو هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش در ایام دهه فجر، عنوان کرد: برگزاری نماز وحدت در گلستان شهدا در سه شنبه های سال تحصیلی و برنامه شب شعر فاطمی از جمله برنامه های آموزش و پرورش در دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در آموزشگاه های استان، عنوان کرد: مهم ترین توصیه ما توصیه به حضور پررنگ دانش آموزان، معلمان و اولیا دانش آموزان در ۲۲ بهمن است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *