۴۷ کیلومتر مربع از شبکه های آب روستایی دهاقان نوسازی شد

پریسا خاکبازان

رئیس اداره آب و فاضلاب روستائی شهرستان دهاقان در گفتگو با خبرنگار کیمیای وطن گفت: بخشی از اتصالات شبکه های آبرسانی در حال خرید بوده و دوسوم این شبکه ها نیز بطور کامل تعویض و بازسازی شده است این درحالی است که کل شبکه های تعویضی در شهرستان دهاقان ۴۷ کیلومترمربع است.

 عزیزالله پناهی ، با بیان اینکه در برخی از روستاها از جمله محمودآباد از توابع شهرستان دهاقان فشار آب با افت شدید مواجه است، افزود: بمنظور آبرسانی به برخی از روستاها از جمله قمبوان و قمیشلو یک چاه حفر شده تا به شبکه متصل شود.

 وی با اشاره به اینکه اصلاح شبکه با هدف جلوگیری از رویکرد هدر رفت آب در روستاهای پوده و قهه جمعا با ۲۸کیلومتر مربع صورت گرفته است ادامه داد: اصلاح برخی از شبکه های آبرسانی صورت گرفته از جمله اینکه در روستای همگین دو هزار مترمربع شبکه آبرسانی به وسیله حفر یک چاه کمکی اصلاح شده است.

وی با بیان اینکه هر شش ماه یکبار کلیه مخازن آب در روستاها مورد آزمایش قرار گرفته از خرید برخی از اتصالات شبکه های آبرسانی خبر داد و گفت: دوسوم شبکه ها بطور کامل تعویض و بازسازی می شود این درحالیست که کل شبکه های تعویضی در شهرستان دهاقان ۴۷ کیلومترمربع است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *