استقرار استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهها

 فریده ناصریان

 ارزیابی و ممیزی استاندارد مدیریت کیفیت آزمایشگاهها ۱۷۰۲۵: ۲۰۰۵ ISO/IEC دفتر کنترل کیفیت با موفقیت انجام شد.

در راستای اجرای تکالیف مجمعی و اقدامات استراتژیک دفتر کنترل کیفیت آبفای شهرها وشهرکهای غرب تهران در سال ۹۶، این مهم با تلاش و کارشناسان دفتر کنترل کیفیت طی مدت یکسال به سرانجام رسیده و در آذر ماه سال جاری توسط گروه ممیزی و ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این ممیزی با موفقیت انجام شد.

با اجرا و استقرار استاندارد یاد شده، دفتر کنترل کیفیت و آزمایشگاههای شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب استان تهران به عنوان یکی از مراجع خدمات آزمایشگاهی معتبر و معتمد و بصورت کاملاً حرفه‌ای در زمینه کنترل کیفیت و پایشهای کیفی آب شرب در محدوده خدماتی تحت پوشش شناخته شد.

همچنین این دفتر با بهره گیری از منابع موجود و در راستای اساسنامه و ماموریتهای سازمانی خود را ملزم و متعهد می‌داند با رعایت الزامات استاندارد بین المللی ۱۷۰۲۵: ۲۰۰۵ISO/IEC منابع و امکانات لازم را در جهت تحقق اهداف و برآورده سازی الزامات این استاندارد و بهبود مداوم اثربخشی آن را فراهم آورد.

از جمله اهداف اصلی و حرفه‌ای استاندارد می‌توان به ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان در سطح بین المللی، تلاش در راستای ایجاد و حفظ ارتباط مطلوب و بهبود رضایت مشتری، تولید نتایج قابل اطمینان تکرار پذیر و قابل دفاع، ایجاد انگیزش و ارتقاء سطح مهارت و کارایی کارکنان اشاره کرد.

 با اخذ این استاندارد برگ زرین دیگری بر افتخارات و اعتبار شرکت آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران اضافه گردید.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *