استاندار چهار محال و بختیاری : تحریم های استکبار ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه است

استاندار چهارمحال و بختیاری در مصلای امام علی (ع) گندمان و در جمع مردم این شهر از توابع شهرستان بروجن گفت: تحریم‌های اعمال شده غرب و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، بسیار ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه است.

قاسم سلیمانی دشتکی تأکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون، استکبار جهانی به رهبری آمریکا، اسرائیل و انگلیس، همواره سعی در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشته که با هوشیاری، آگاهی و حضور به موقع مردم در صحنه، توطئه‌های آنان، یکی پس از دیگری، خنثی و نقش بر آب شده است.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی، پس از ناکامی در اجرای طراحی‌های شوم خود مانند درگیری‌ها و شورش‌های داخلی، ترورها، فتنه‌ها و جنگ تحمیلی، با اعمال تحریم‌های ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه، وارد مبارزه با کشور و به فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی افتادند.

سلیمانی دشتکی سقوط جمهوری اسلامی و تجزیه ایران را مهمترین هدف دشمنان کشور از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اعلام و تصریح کرد: بیگانگان پس از این که از طریق نظامی نتوانستند به این اهداف شوم خود برسند، اعمال ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه را در دستور کار خود قرار دادند.

استاندار چهارمحال و بختیاری شرایط مالی کشور در حال حاضر را دشوار و سخت دانست و گفت: حرکت در مسیر رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری، تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان دولت و همراهی مردم با مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر امید دشمنان کشور را به یأس و ناامیدی تبدیل کرد.

وی ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری برای اقتصاد مقاومتی را نقشه راه روشنی برای خروج از این بحران اعلام و خاطرنشان کرد: نامگذاری امسال بنام “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، نیز نقش مهم و تأثیرگذاری را در راستای مدیریت تحریم‌ها و کنترل بحران اقتصادی کنونی ایفا می‌کند.

سلیمانی دشتکی ایستادگی مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران را باعث پیروزی آنان در این نبرد نابرابر، ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه برشمرد و اظهار داشت: دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای، حق مسلم مردم ایران بوده که حقانیت آن در مذاکرات گروه ۱+۵ هم به اثبات رسیده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری رفع سریع‌تر تحریم‌های ناعادلانه، ناجوانمردانه و ظالمانه از سوی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران را ضروری دانست و افزود: برای رسیدن به این هدف مهم، دولت تدبیر و امید، تلاش‌های فراوانی را از ابتدای فعالیت خود تاکنون انجام داده است.

وی در ادامه به فرا رسیدن ۲۶ دی، سالروز فرار شاه خائن از کشور اشاره و اضافه کرد: مردم شهرستان بروجن، در ۲۶ دی ۱۳۵۷، با پائین کشیدن مجسمه محمدرضا شاه، توانستند برگ زرینی به افتخارات خود بیفزایند و به همین علت، این روز، بنام “روز شهرستان بروجن” نامگذاری شده است.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران، نقش مهم و مؤثری را در خدمات‌رسانی عادلانه، مطلوب و مناسب، به مردم تمامی نقاط کشور، به خصوص در زمینه‌های بهداشت، درمان و سلامت، به ویژه در مناطق کمترتوسعه یافته و محروم، مانند چهارمحال و بختیاری داشته است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *