«مظلوم لاله‌های ۳ به زودی کلید می‌خورد»

پروانه شریفی

کارگردان مظلوم لاله‌ها گفت: در مظلوم لاله‌های ۳ با چهره‌ها و افرادی دیگر می‌خواهم مصاحبه کنم که تاکنون کسی به سراغ آن‌ها نرفته به عنوان نمونه با خلبانی که بنی صدر و کشمیری و کلاهداری را از ایران به فرانسه برده مصاحبه می‌کنم.

سید حمید بهشتی، با بیان اینکه مستند مظلوم لاله‌ها با محوریت پرداختن به شهید بهشتی ساخته شده است، اظهار کرد: این فیلم مستند بر اساس تحقیقی که در مورد شهید بهشتی انجام دادم، ساخته شد و با بستگان درجه یک شهید بهشتی در این مستند مصاحبه گرفته شد.

وی افزود: جمعاً با ۲۵ نفر در این مستند صحبت شد و اطلاعات بسیار نابی در مورد شهید بهشتی از دل این مصاحبه‌ها درآمد که بخشی از آن‌ها در دو قسمت اولیه مستند مظلوم لاله‌ها به نمایش گذاشته شد.

این مستندساز ادامه داد: اولین بخش مستند در مورد شخصیت شهید بهشتی و دومین بخش آن مربوط در رابطه با حادثه هفت تیر ساخته شده است.

وی ادامه داد: اکنون به دنبال ساخت بخش سوم این مستند هستم تا بتوانم ابعاد گسترده‌تری از شهید بهشتی را معرفی کنم.

بهشتی تصریح کرد: اولین بخش را با هزینه خودم و بخش دوم را با سروش سیما ساختم، برای بخش سوم به دنبال اسپانسر هستم که البته صحبت‌ها و موافقت‌هایی شده است اما هنوز هیچ پولی به من داده نشده است، اگر پولی به دست من برسد، به سرعت شروع به کار می‌کنم و در غیر این صورت به تدریج با هزینه شخصی خودم این بخش را می‌سازم.

وی ادامه داد: هنوز یک مستند کامل در مورد شهید بهشتی ساخته نشده و می‌خواهم در مستند سوم که به مدت ۱۰۰ تا ۱۵۰ دقیقه است، به طور کامل‌تری به شهید بهشتی بپردازم.

نماینده بنیاد شهید بهشتی در اصفهان افزود: شهید بهشتی شخصیت بسیار منحصر به فردی داشت به صورتی که صبح در قوه قضائیه حاضر بود، عصر به مجلس خبرگان می‌رفت و شب در تلویزیون با کیانوری مناظره می‌کرد. این شخصیت باید شناخته شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *