۱۲ هزار و ۳۶۷ مأموریت اورژانس اصفهان در نوروز

پروانه شریفی

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تعداد مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ اصفهان از ۲۴ اسفند تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه، ۱۲ هزار و ۳۶۷ مورد بوده است.
غفور راستین ادامه داد: تعداد کل مأموریت‌های اورژانس اصفهان در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۶۶۷ مأموریت و در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۷۱۳ مأموریت بوده است که تعدادی از این مأموریت‌ها مربوط به تصادفات شهری و آماری نیز مربوط به امدادرسانی نیروهای پیش‌بیمارستانی اورژانس ۱۱۵ در تصادفات جاده‌ای بوده است.
وی با اشاره به مأموریت‌های مرتبط با تصادفات شهری و جاده‌ای افزود: تعداد مأموریت‌های تصادفات شهری در روز ۱۲ فروردین ۹۸ مورد و تعداد تصادفات جاده‌ای ۴۵ مورد بود که امدادرسانی به مصدومان به وسیله نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ انجام شده است. همچنین تعداد مأموریت‌های اورژانس در تصادفات شهری در روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۲۰ مورد و مأموریت‌های تصادفات جاده‌ای ۷۴ مورد بود که به نیروهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام و امدادخواهی شده است.
راستین با بیان اینکه تعداد مأموریت‌های اورژانس ۱۱۵ از ۲۴ اسفند تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ۱۲ هزار و ۳۶۷ مأموریت بوده است، تصریح کرد: در این بازه زمانی تعداد مأموریت‌های تصادفی شهری ۲۳۹۶ مورد و آمار مأموریت‌های تصادفی جاده‌ای ۱۰۱۱ مورد بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *