شروع وام‌دهی صندوق از اواسط سال جاری

ساناز قریشوندی

صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) فولادشهر، یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های کشور است که مدتی دچار مشکل مالی و ورشکستگی شده بود و سیل مراجعه‌کنندگان و ایجاد آشوب و بی‌نظمی روزبه‌روز افزایش می‌یافت. سرانجام شورای تأمین شهرستان لنجان بر آن شد خیّر و سرمایه‌گذاری را در مقام مدیر صندوق معرفی کند. درنه‍ایت حسین بیات یکی از سرمایه‌گذاران در فولادشهر انتخاب و معرفی شد.
سرمایه‌گذار صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) فولادشهر گفت: بحرانی که در مدیریت قبلی قرض‌الحسنه به وجود آمد، با کمک خداوند و زحمات پرسنل مدیریت و کنترل شد.
حسین بیات افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه به عنوان نهادهایی مردمی و خودجوش در بستر فرهنگ اسلامی کشور شکل گرفتند. این نهاد به جهت نیت خیرخواهانه مؤسسان و ماهیت عقد قرض‌الحسنه در زمره مؤسسات خیریه قلمداد شده است.
در ادامه مدیر صندوق قرض‌الحسنه امام حسین(ع) گفت: خداوند را شاکریم که با پیگیری مسئولان بخش فولادشهر توانستیم بحران صندوق را کنترل و با مساعدت حسین بیات این مجموعه را دوباره راه‌اندازی کنیم.
محمدتقی رحیمی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم برای سه ماه آینده صندوقی فعال داشته باشیم که وام بدهد و جذب سرمایه‌های جدید در دستورکارش بوده و همچنین هم‌دوش سایر صندوق‌های منطقه باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *