جریمه ۳ میلیارد ریالی متخلفان توسط تعزیرات اردستان

حمید فرخی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ پرونده تعزیراتی در اردستان تشکیل شده است که ۶۹ پرونده مختومه شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۳ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
رحمت‌الله ابوذری در جلسه ستاد تعزیرات شهرستان اردستان در محل فرمانداری با بیان اینکه بیشترین تعداد پرونده‌های واردشده به تعزیرات حکومتی اردستان در حوزه کالا و خدمات و کمترین تعداد در حوزه بهداشت بوده است، اظهار داشت: درمجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ پرونده تشکیل شد و ۶۹ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که بیشتر تخلفات در زمینه درج‌نکردن قیمت و گران‌فروشی بوده است.
وی با اشاره به مختومه‌شدن ۳۹۵ پرونده تخلف صنفی در سال ۱۳۹۶ افزود: ۱۷ پرونده نیز هم‌اکنون در حال رسیدگی است که بیشتر آنها مرتبط با قاچاق است.
فرماندار اردستان نیز در این جلسه گفت: دولت نقش هماهنگی و هدایتی در بحث بازار داشته و بار اصلی بر عهده نظام صنفی است که باید به وظیفه نظارتی و بازرسی خود عمل کند.
حمیدرضا تأملی رئیس اداره تعزیرات حکومتی اردستان بیان کرد: سیاست کلی نظام اداری تأمین رضایتمندی مردم است و اگر اتحادیه‌های صنفی بتوانند نیاز مردم را تأمین و مسئولان را متقاعد کنند، از ورود فروشندگان خارج شهرستان پیشگیری خواهد شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *