هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات به کار خود پایان داد

منصوره عبایی

هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با حضور مسئولان استانی، شهردار اصفهان، جمالی نژاد شهردار سابق اصفهان، میهمانان کشوری و هنرمندانی چون همایون اسعدیان، ایرج طهماسب، حسن اکلیلی، علی فروتن، محمدحسین لطیفی، امیر سحرخیز، مریم کشکولی نیا و… در سینما فلسطین اصفهان با معرفی آثار برگزیده در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی با موضوع احسان و نیکوکاری به کار خود پایان داد.

این جشنواره از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۷ شروع به کار کرد و علاوه بر نمایش فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره، کارگاه‌های آموزشی در راستای بهبود کیفی فیلم‌سازی در بخش‌های مختلف با حضور اساتید برجسته در مکان کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار کرده است.

در این مراسم یاد و خاطره زاون قوکاسیان، چهره شناخته شده عرصه فیلم و سینمایی کشور و دبیر نخستین دوره جشنواره گرامی داشته شد.

رسول صدر عاملی دبیر جشنواره اظهار کرد: دوره هفتم جشنواره به شدت شگفت انگیز بود و این جشنواره مانند کودک ۷ ساله‌ای است که به تازگی بزرگ شده و راه رفتن آموخته منبعد به تنهایی می‌تواند به راه خودش ادامه دهد.

صدر عاملی ادامه داد: در سال آینده فیلم کوتاه کشورهای دیگر هم به لیست فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره افزوده خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره به عنوان بخش خصوصی فعالیت دارد و در راستای افزایش فرهنگ احسان و نیکوکاری خواستار معرفی آن به هنرمندان مورد علاقه هستند.

همزمان با برگزاری اختتامیه این جشنواره، مراسم بزرگداشت هنرمند خاطره ساز و خالق عروسک جذاب و دوست داشتنی کودکان و بزرگسالان (کودکان دیروز) با کلاهی قرمز رنگ، ایرج طهماسب نیز برگزار شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *