نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی ‌ در پایگاه‌های بسیج سازندگی اصفهان برپا شد

حدیث بابایی

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: به نواحی بسیج سازندگی استان پیشنهاد دادیم در صورت امکان، نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی را در شب‌های ماه رمضان در کنار مساجد و تکایا برگزار کنند.
احسان‌الله رضاپور با اشاره به ماه رمضان اظهار داشت: باید از ظرفیت تجمع مردم در مساجد و تکایا در شب‌های ماه رمضان برای ترغیب آنها به مصرف کالای ایرانی استفاده کرد.
وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای استفاده از حضور مردم در مسجد در شب‌های ماه رمضان از بسیج نواحی سراسر استان خواسته شده است
از این موقعیت استفاده کنند.
رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان بیان کرد: با برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، می‌توانیم مردم را به خرید کالای ایرانی تشویق کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با بالابردن سطح کیفیت کالاهای ایرانی و فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی، می‌توان گام مؤثری در جهت حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی برداشت.
رضاپور با بیان اینکه به بسیج نواحی سراسر استان پیشنهاد برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی داده شده است، گفت: صرفا تولیدکنندگانی که از جناح وام‌های اقتصاد مقاومتی حمایت شدند، می‌توانند کالاهای خود را در آن نمایشگاه‌ها ارائه کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *