گام مؤثر خانواده ارفع‌الرفیعی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

مهناز طغیانی

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، خانواده ارفع‌الرفیعی با اراده و پشتکار عالی اقدام به کارآفرینی کرده و با ایجاد مشاغلی از قبیل پرورش مرغ، دام و کشاورزی در کنار شغل اصلی خود در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌ است.
حامد ارفع‌الرفیعی، یکی از اعضای این خانواده کارآفرین موفق، در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در کنار کارگاه تیرچه بلوک پدرم و ایجاد فرصت شغلی برای ۶ نفر در این کارگاه با پرورش مرغ، تخم‌مرغ و تولید صیفی‌جات مایحتاج خانواده خود را تأمین می‌کنیم.
وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در این مقوله مهم و اساسی طی چند سال اخیر به عنوان شاه‌بیت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیشتر دیدارهای معظم‌له با مسئولان و قشرهای مختلف مردم مورد تأکید قرار گرفته است.
این کارآفرین موفق دولت‌آبادی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی به فکر ایجاد فرصت‌های شغلی و تأمین مایحتاج خانواده خود افتادیم و با استفاده از کمترین امکانات توانستیم مایحتاج خانواده را تأمین و مازاد محصولات تولیدشده را به بازار عرضه کنیم.
ارفع‌الرفیعی تأکید کرد: جوانان سعی کنند به سفارش اکید مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشند و آن را در جامعه نهادینه کنند و نگذارند به یک شعار تبدیل شود؛ مردم و مسئولان باید

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *