ارائه آموزش های مهارتی در جهت توانمندسازی و اشتغال سربازان وظیفه را مؤثر دانست

حدیث بابایی

فرمانده مرکز آموزش توپخانه و موشک ها و ارشد نظامی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ارائه آموزش های مهارتی در جهت توانمندسازی و اشتغال سربازان وظیفه را مؤثر دانست.

در راستای تفاهم نامه همکاری ستاد نیروهای مسلح و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابوطالب جلالی مدیر کل استان با سرتیپ۲ستاد محسن آذر افروز فرمانده ارشد نظامی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری، سرهنگ محمد گودرزی رئیس آموزش مرکز آمورشی توپخانه شهید علی صیادشیرازی و محمدرضا رئوفی مسئول فنی و حرفه ای پادگان شهید علی صیاد شیرازی دیدار و گفتگو کرد.

ابوطالب جلالی در این نشست زمان گذران خدمت وظیفه سربازان را فرصتی مناسب برای کسب مهارت آموزی عنوان نمود و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با تمام توان در این امر ورود پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به تفاهم نامه نیروهای مسلح و تشکیل قرارگاه مهارت آموزی در کشور، ظرفیت بسیار خوبی را برای اهتمام هر دو مجموعه برای ایجاد اشتغال جوانان کشور دانست.

وی درخصوص استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در محل پادگان ها و استفاده نیروی وظیفه از مراکز آموزش فنی و حرفه ای مباحثی را مطرح نمود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استانهای اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری ضمن قدردانی از خدمات ارزنده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در توانمندسازی سربازان وظیفه، خواستار بهره مندی خانواده های نیروهای نظامی از خدمات آموزش فنی و حرفه ای شد.

از مصوبات این نشست می توان به نیازسنجی آموزشی کادر وظیفه و خانواده های آنان، استفاده از ظرفیت بخش غیر دولتی در قالب مشارکت در محل های پادگانها، صدور مجوز برای پادگان، استفاده از ظرفیتهای فنی و حرفه ای و … اشاره نمود.

گفتنی است: در این نشست عباس مهدیان رییس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل و احمدرضا منتظری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان نیز حضور داشتند.

روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان – ۳۶۶۹۳۱۶۹-۰۳۱

www.etvto.ir

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *