مدیر حق ندارد از یک خبرنگار که نقص‌ها را می‌گوید، شکایت کند

فاطه عبدلی

سرپرست فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در اینجا به همه شما قول می‌دهم نقش رسانه در شهرستان پررنگ‌تر خواهد شد. یک مدیر حق ندارد وقتی یک خبرنگار نقص‌هایی را می‌گوید، از او شکایت کند؛ رسانه‌ها حتما باید حضور پیدا کنند و نقص‌ها را بگویند.
حسین یارمحمدیان در نشست با اصحاب رسانه و اهالی هنر شهرستان اظهار کرد: جامعه‌ای موفق است که در آن گردش آزاد اطلاعات وجود داشته باشد. اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم، باید توسعه اجتماعی و سیاسی کسب کنیم که یکی از راه‌های توسعه سیاسی در کشور، گردش آزاد اطلاعات است.
وی ادامه داد: دموکراسی چهار رکن دارد که رکن چهارم آن گردش آزاد اطلاعات، آزادی مطبوعات و رسانه‌هاست که حتما باید در این شهرستان به این موضوع کمک کنیم. به دلیل مسائلی که به وجود آمده و تغییر فرماندار شاید یک فضای منفی نسبت به رسانه به وجود آمده که طبیعی است. مدیران می‌گویند رسانه‌ها نباشند تا ما راحت جلسات را برگزار کنیم و باید آرام‌آرام فضای روانی موجود شکسته شود.
سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه مدیر در برابر مردم و رسانه‌ها پاسخگوست، گفت: نباید ارتباط به اندازه‌ای قطع باشد که رسانه‌ها را راه ندهند؛ بلکه باید یک شرایط بینابینی وجود داشته باشد و مطمئن باشید در طی یکی، دو ماه آینده این اتفاق صورت خواهد گرفت.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *