افتتاح بیش از ۹۰ طرح‌ اشتغال‌زایی برای مددجویان بهزیستی اصفهان

حدیث بابایی

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: بیش از ۹۰ طرح‌ اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان در هفته بهزیستی افتتاح شد. اشتغال و کارآفرینی، یکی از شاخصه‌های مورد توجه سازمان بهزیستی است.
مرضیه فرشاد از بهره‌برداری و افتتاح بیش از ۱۴۰ طرح خدماتی، درمانی و عمرانی در هفته بهزیستی در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های کاشان، اصفهان، خمینی‌شهر، فریدونشهر، بویین و میاندشت، چادگان، تیران، نجف‌آباد، فریدن، خور و بیابانک، شاهین‌شهر، لنجان، گلپایگان، شهرضا و نایین به بهره‌برداری رسیده‌اند.
وی این طرح‌ها را در زمینه اشتغال، مسکن، افتتاح مرکز اقامتی میان‌مدت درمان اعتیاد، مرکز مشاوره خدمات تخصصی و عمومی روان‌شناختی، مراکز توانبخشی روزانه حرفه‌آموزی، مرکز سالمندان و مهدکودک عنوان کرد.
مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به افتتاح بیش از ۹۰ طرح‌ اشتغال‌زایی برای مددجویان این استان گفت: اشتغال و کارآفرینی یکی از شاخصه‌های مورد توجه سازمان بهزیستی است.
فرشاد راه‌اندازی نخستین شرکت تعاونی اشتغال مددجویان بهزیستی در اصفهان را ازجمله اقدامات انجام‌شده در هفته بهزیستی عنوان کرد و افزود: فروش و بازاریابی حلقه گمشده چرخ تولید است و ایجاد تعاونی متمرکز در سطح استان می‌تواند وظیفه عرضه و فروش محصولات مددجویان را به عهده گیرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *