استاندار اصفهان : مردم بایدقدرت و رأفت نیروی انتظامی را احساس کنند

زرگرپور اظهارداشت: نیروی انتظامی می خواهد پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد پس باید مردم هم قدرت و اقتدار نیروی انتظامی را احساس کنند و هم رأفت و دلسوزی و امانت و محبت نیروی انتظامی را نسبت به خودشان احساس کنند.
به گزارش کیمیای کویر به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح نیروی انتظامی استان اصفهان که با حضور فرماندهان و مسئولان نظامی و انتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت عید سعید غدیر، مصیبت جانگداز ارتحال ۴۶۴ نفر از حجاج و میهمانان حرم امن الهی را تسلیت گفت.
رسول زرگرپور با تبریک هفته ی نیروی انتظامی و اهمیت جایگاه آن در کشورگفت: اهمیت نیروی انتظامی را باید در اهمیت امنیت اجتماعی دانست و هر اندازه که امنیت برای یک ملت و یک کشور مهم است به همان اندازه باید به حافظان امنیت که یک مظهر برجسته ی آن نیروی انتظامی است اهمیت داد.
استاندار اصفهان افزود: امنیت در کشور چه امنیت اجتماعی و مدنی و چه امنیت روانی و اخلاقی یکی از پایه ها و ارکان اصلی پیشرفت و قوام و سربلندی کشور است.
وی بدترین بلا بر سر یک ملت رو به رشد و پیشرفت را سلب امنیت برشمرد و اظهارداشت: وقتی امنیت وجود نداشته باشد فکر منتظم و به دنبال آن، عمل منتظم هم وجود نخواهد داشت و پیشرفت میسر نمی شود و امنیت یک نیاز اساسی برای انسان ها است.
مدیر ارشد استان به آیه ای از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: خداوند متعال دو نعمت بزرگ الهی را نجات از گرسنگی و نجات از ناامنی برشمردند که نشان از اهمیت امنیت است.
زرگرپور اضافه کرد: نیروی اهریمنی استکبار بین المللی که امروز خطر بزرگی برای ملت های مستقل خصوصاً ایران سرافراز اسلامی است یکی از کارهایی که به طور دقیق دنبال می کند،‌ایجاد ناامنی؛ چه ناامنی اجتماعی و چه ناامنی اخلاقی و معنوی و روحی است.
وی با بیان اینکه ترویج مواد مخدر به دنبال طراحی های پشت صحنه ای است که سیاستگذاران استکبار نسبت به کشورهای مبغوض خودشان انجام می دهند، افزود: همین مسئله در ترویج بی بندوباری، سست کردن ایمان ها و سست کردن پایه های اخلاقی در یک جامعه وجود دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این مسائل اهمیت پاسداری از امنیت را بیشتر می کند، خطاب به زحمتکشان نیروی انتظامی گفت: شما تکلیف بزرگی را بر دوش گرفته اید و وارد این میدان خطیر و پر بهجت شده اید پس این را قدر بدانید.
وی تصریح کرد: امروز آن کسانی که در قالب نیروی انتظامی سعی می کنند آرامش، امنیت و آسایش خیال را برای آحاد شهروندان فراهم کنند در حقیقت به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند که این بسیار باارزش است.
استاندار اصفهان افزود: لازمه ی این سمت مهم و این عنوان بزرگ این است که هرچه می توانید کار را از آسیب هایی که ممکن است در آن و بر آن وارد شود مبرا کنید که این امر تاکید همیشه ی مسئولین و خاصه فرماندهی معظم کل قوا به نیروی انتظامی بوده و همین هم هست.
رسول زرگرپور عنوان نمود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و نظمی است که می خواهد امنیت کشور را حفظ و تامین و از آن پاسداری کند و از آن مهمتر مظهر مهربانی و دلسوزی و روحیه ی رأفت و رحمت نظام نسبت به مردم شریف ایران این ولی نعمتان محجوب و فهیم سرزمین ماست.
وی با تاکید براینکه این دو مظهر و جلوه نیروی انتظامی باید همواره در کنار هم و توأم با یکدیگر مورد توجه قرار بگیرد، افزود: در آموزش ها و دوره های گوناگونی که برای ورزیده شدن بخش های مختلف تشکیل می شود این را باید به عوامل نیروی انتظامی تعلیم داد تا در تاروپود اندیشه و عمل کارکنان ناجا نهادینه گردد.
زرگرپور اظهارداشت: نیروی انتظامی می خواهد پشتیبان آسایش و آرامش فکری مردم باشد پس باید مردم هم قدرت و اقتدار نیروی انتظامی را احساس کنند و هم رأفت و دلسوزی و امانت و محبت نیروی انتظامی را نسبت به خودشان احساس کنند.
وی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی با گذشته فاصله ی زیادی دارد و پیشرفت زیادی کرده است، اظهارداشت: پیشرفت های بیشتری هم پیش روی نیروی انتظامی است که با دانش، تجربه، تحقیق، تأمل و با به کارگرفتن همه ی استعداد و ذخیره ای که خدای متعال در وجود نیروی انتظامی قرار داده است می توانند این عرصه های را فتح کنند.
استاندار اصفهان اعلام نمود: سربلندی ایران اسلامی، در گروه اراده ی مستحکم و عزم راسخ جوانان و نخبگان است که امروز خوشبختانه این در سراسر کشور مشهود است و دنیا هم آن را مشاهده می کند که انشاالله روز به روز به این واقعه ی انکار ناپذیر ایمان خواهد آورد.
رسول زرگرپور گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مسیر یک نیروی انتظامی مطلوب اسلام و قرآن رو به پیشرفت و تعالی است و ما اطمینان داریم که نیروی انتظامی با داشتن مسئولین مومن، متدین و عناصر خوب و سیاست ها و برنامه ها و مقررات نافع و مفید به همین سمت هم حرکت می کند و روز به روز پیشرفت خواهد کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *