گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سالن باران آبفا استان اصفهان

 

 

همایش گرامیداشت هفته تربیت بدنی در سالن باران آبفا استان اصفهان با حضور مهندس هاشم امینی مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان ، مهندس موسی رضایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مهندس حمیدرضا پیرپیران مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ، مهندس آبدار عضو هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای اصفهان ، معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت های تابع وزارت نیرو در استان اصفهان با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر برگزار شد .

مهندس امینی رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت : اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به دلیل اهمیت مقوله تربیت بدنی و ورزش در زندگی روزمره بر لزوم و توسعه آن دربین آحاد مردم تأکید کرد .

وی بر اهمیت پرداختن به امر ورزش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : پرداختن به ورزش آن هم به صورت همگانی اثرات قابل توجهی در زندگی فردی اجتماعی افراد دارد بنابراین شرکت آبفا استان اصفهان اشاعه و توسعه ورزش را در ساعات کاری مدنظر قرارداده است .

رئیس هیأت ورزش صنعت آب و برق در استان اصفهان گفت : دین مبین اسلام به ورزش و ورزشکار به دید احترام می نگرد زیرا ورزش کردن انسان را در رسیدن به کمال یاری می کند و اسلام هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند ارج می نهد .

مهندس امینی بیان داشت : ورزش از مسائل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید چراکه سلامت جسم و روان را دربر دارد و مسلماً کارکنان با انجام تمرینات ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط سازمانی که بهره وری را به دنبال دارند منجر به پیشگیری از بیماریها در رسیدن به بالاترین سطح سلامتی و بازدهی در انجام کارها می شود . همچنین این همایش صبحگاهی با همراهی احمدی مربی تیم ملی دومیدانی کشور برگزار شد .

 

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *