مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان : اختصاص ۱۷۷۰ میلیارد ریال برای ترمیم شبکه فاضلاب اصفهان

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در سمینار آموزشی شناسایی و ترمیم خوردگی لوله های فاضلاب و تجهیزات مربوطه گفت : برای اولین بار در کشور ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب در اصفهان عملیاتی می شود .

مهندس امینی افزود : حدود ۵۰ سال از قدمت شبکه فاضلاب اصفهان می گذرد و این قدمت فرسودگی شبکه فاضلاب را به همراه داشته است . بر این اساس بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان در دستور کار قرار گرفت درحالیکه تاکنون اجرای چنین پروژه ای در هیچ جای کشور عملیاتی نشده است .

وی طول شبکه فاضلاب اصفهان را بیش از۳ هزار و ۴۰۰ کیلومتر اعلام کرد و تصریح نمود : از حدود ۳ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب شهر اصفهان حدود ۵۰ درصد آن نیاز به ترمیم و بازسازی دارد .

رئیس هیأت مدیره و میرعامل آبفا استان اصفهان به کارگیری تکنولوژی نوین در ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان را ضروری دانست و بیان داشت : بهره مندی از دانش روز و تکنولوژی نوین در اجرای این پروژه بسیار حائز اهمیت است چراکه سرعت و دقت لازم در اجرای این پروژه مستلزم برخورداری از تکنولوژی نوین است همچنین اجرای این عملیات بدون به کارگیری دانش روز دنیا وبه روش سنتی آسایش و آرامش مشترکین را با مخاطراتی مواجه می نماید .

مهندس امینی با بیان اینکه فرسودگی شبکه فاضلاب در اصفهان حوادث متعددی را بدنبال داشت اظهار نمود : فرسودگی حدود ۵۰ درصد شبکه فاضلاب شهر اصفهان منجر شد در سالهای اخیر حوادث متعددی به وقوع بپیوندد که خوشبختانه در کمترین زمان ممکن اینگونه حوادث مهار شد تا خسارات ناشی از آن به حداقل برسد .

وی در این سمینار از پیمانکاران ، کارفرمایان و مشاوران خواست که با بکارگیری دانش روز دنیا این پروژه در اسرع وقت به سرانجام برسانند عنوان کرد : برای پیشرفت سریع و به موقع این پروژه پیمانکاران ، کارفرمایان و مشاوران طرح باید با عشق به منظور ارتقای سطح خدمات به مشترکین گام بردارند تا در بازه زمانی ۳ ساله اجرای آن به پایان برسد .

مهندس امینی پروژه بازسازی ترمیم شبکه فاضلاب اصفهان را مهم خواند و گفت : پروژه ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان پروژه عظیمی است که برای اولین بار در کشور در دستور کار قرار گرفت و به منظور اجرای فاز اول آن بالغ بر هزار و هفتصد و هفتاد میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *