انتشار اولین تصویر از احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار»

به گزارش کیمیای کویر، «ایستاده در غبار» عنوان اولین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان است که اواخر شهریور در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد.
«ایستاده در غبار» نخستین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان است که زندگی احمد متوسلیان را از دوران کودکی تا سال‌های حضور در جبهه‌های جنگ روایت می‌کند. هادی حجازی‌فر در در این فیلم در نقش احمد متوسلیان ایفای نقش می‌کند و امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار و عماد محمدی از دیگر بازیگران اصلی این پروژه هستند. بازیگران این فیلم طی فراخوانی در فضای مجازی انتخاب شدند. تهیه‌کننده‌ این فیلم حبیب‌اله والی‌نژاد است.
احسان محمدحسنی مسئول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج، ضمن تقدیر از محمدحسین مهدویان کارگردان، حبیب‌اله والی‌نژاد تهیه‌کننده و دست ‌اندرکاران فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» ابراز امیدواری کرد تا این فیلم همچون اثر قبلی این گروه یعنی سریال «آخرین روزهای زمستان» اثری آبرومندانه و فاخر از آب درآید.
«ایستاده در غبار» از معدود فیلمهای دفاع مقدس امسال است که برای حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
این فیلم به لحاظ ساختار یکی از متفاوت ترین تولیدات سینمای ایران خواهد بود چراکه در این فیلم از صدای بسیاری از شهیدان که از زمان جنگ به جا مانده استفاده خواهد شد.
به تازگی تصویر بازیگر نقش احمد متوسلیان در فیلم «ایستاده در غبار» منتشر شده است.
احمد متوسلیان در سال ۱۳۶۰ با بکارگیری سپاه مریوان و پاوه تیپ محمدرسول‌الله(ص) – که بعدها به لشکر تبدیل شد – را تشکیل می دهد و فرماندهی تیپ مذکور را نیز خود به عهده می گیرد.
احمد متوسلیان از جمله فرماندهان موثر در اجرای عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بود. وی با فرماندهی نفوذ به قلب مواضع دشمن از نزدیک راه‌‌کارهای مناسب عملیات را شناسایی می‌کرد.
احمد متوسلیان در اواخر خرداد سال ۱۳۶۱ طی ماموریتی به همراه یک هیات عالی‌رتبه دیپلماتیک راهی سوریه و لبنان شده بود. او در چهاردهم تیر سال ۱۳۶۱، حین ورود به شهر بیروت لبنان، توسط آدم‌ربایان دست‌نشانده رژیم تروریستی تل‌آویو گروگان گرفته می‌شود.
فیلمنامه «ایستاده در غبار» توسط محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» دومین همکاری مشترک محمد حسین مهدویان و حبیب اله والی نژاد بعد از سریال «آخرین روزهای زمستان» و محصولی از سازمان هنری و رسانه ای «اوج» است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *