اختتامیه جشنواره تئاتر مهدهای کودک استان با موضوع مدیریت مصرف آب

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سیمای آب ویژه مهدهای کودک  استان اصفهان مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت : فرهنگ سازی مصرف بهینه آب یک موضوع فرابخشی است و همه اقشار جامعه و همه دستگاهها باید خود ملزم به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب نمایند .

مهندس هاشم امینی با بیان اینکه نادیده گرفتن مصرف بهینه آب در جامعه موجب مصرف بی رویه شده است اعلام کرد : در حال حاضر کشورهای توسعه یافته با توجه به اینکه از لحاظ منابع آبی با محدودیت آنچنانی مواجه نیستند اما مصرف سرانه آب در این کشورها به مراتب کمتر از ایران است که چندسال اخیر با پدیده خشکسالی مواجه شده است واین امر بیانگر نادیده گرفتن مصرف بهینه آب در جامعه است .

وی به همکاری اداره کل بهزیستی با شرکت آبفا استان اصفهان پرداخت و خاطرنشان ساخت : هم اکنون شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان جشنواره های متعددی به منظور ترویج مصرف بهینه آب در سطح جامعه با استفاده ابزار هنر و هنرمندان در دستور کار قرار داده است که در این میان اداره کل آموزش و پرورش و بهزیستی پیرامون برگزاری جشنواره روزنامه دیواری بنویسیم آب بخوانیم زندگی و جشنواره سیمای آب ویژه مهدهای کودک و قاصدک های برکت نهایت همکاری را داشته اند .

مهندس امینی به اهمیت آموزش در خردسالی اشاره کرد و اعلام نمود : مطمئناً برگزاری جشنواره سیمای آب ویژه مهدهای کودک در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب بسیار مؤثر خواهد بود و باید تدابیری با همکاری دستگاههای مختلف لحاظ شود تا مصرف بهینه آب در سنین مختلف به ویژه در دوران خردسالی مدنظر قرار گیرد تا در نهایت از مصرف بی رویه طی سالهای آینده جلوگیری به عمل آید .

در ادامه دکترصادقی مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد : سازمان بهزیستی استان اصفهان آمادگی لازم جهت ترویج مصرف بهینه آب با شرکت آبفا استان اصفهان را دارد و در این زمینه همکاری های لازم را در دستور کار قرار خواهد داد .

وی با اشاره به جمله آب مایه حیات است تصریح نمود : در حال حاضر سازمان بهزیستی استان  ۳۰۰ هزار خانوار ویک هزار مهد کودک را تحت پوشش قرار دارد که مسلماً آموزش کودکان در مهدهای کودک در سطح استان مؤثر در ترویج مصرف بهینه آب در جامعه خواهد بود و در پایان از برگزیدگان چهارمین جشنواره سیمای آب و قصه گویی و داستان نویسی قاصدکهای برکت ویژه مهدهای کودک استان تقدیر شد .

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *