ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری: قدرت دفاعی ایران، دشمن را به پای میز مذاکره نشاند

ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز عده ای از نادان های داخلی و دشمنان دم از عدم نیاز به موشک می زنند، گفت: دلیل نشستن دشمن با ایران پای یک میز برای مذاکره قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی است
به گزارش کیمیای وطن، امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی، عصر دیروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پیرامون تشریح برنامه های روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) سال جاری، اظهار کرد: چه بسا مطالب زیادی که مکررا بیان می شوند ولی هرگز تکراری نبوده و کهنه نمی شوند.
وی با تاکید براینکه واقعه عاشورا، فرهنگ شهادت و مباحث ملی مکررا بیان می شوند ولی هرگز تکراری نیستند، گفت: روز ۲۹ فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان تاریخی و حکیمانه امام راحل نیز از آن دست اتفاقات تکراری نشدنی است.
ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به اذعان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هموار کردن مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بسیار تاثیر گذار بود و این نقش بسزای ارتش ایران در هشت سال دفاع مقدس نیز تکرار و برهمگان مشخص شد.
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران نخستین بازوی نظامی و مولفه قدرت ملت و نظام نوپای انقلاب اسلامی بود و امروز به عنوان یکی از بزرگترین پشتوانه های نظام در برابر هر متخاصمی مشخص است، تاکید کرد: اقتدار و عزت نیروهای مسلح ایران به دلیل تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا(امام خامنه ای) و حمایت های مردمی است.
جهادی ارسی عنوان کرد: امروز شاهد هستیم دشمنان ما علی رغم همه توامندی های خود به دلیل قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران با جمهوری اسلامی پای یک میز مذاکره می نشینند.
* اقتدار دفاعی و نظامی جز خط قرمز نظام جمهوری اسلامی
وی با اشاره به اینکه امروز عده ای از نادان های داخلی و دشمنان دم از عدم نیاز به موشک می زنند، گفت: این افراد باید بدانند دلیل نشستن دشمن با ایران پای یک میز برای مذاکره قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی است. ارشد نظامی آجا منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در ادامه به خوی استکبار جهانی مبنی بر ظلم و حمله به کشورها برای دست یابی به اهدافش اشاره و ابراز کرد: استکبار برای به دست آوردن منافعش در هر جای جهان با کشو رو ملتی شوخی ندارد و اگر بتواند حمله می کنند، اگر تا به امروز کمترین جسارتی به ایران نکرده است به دلیل قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث قدرت دفاعی و نظامی است. وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه حمله نظامی به ایران در دستور کار دشمن نیست، چرا که قدرت دفاعی و نظامی ایران به همه دنیا ثابت شده است، اقتدار نظامی و دفاعی، خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و به تعبیر رهبری دراین زمینه با هیچ کشور و دولتی شوخی نداری و مذاکره نخواهیم کرد. جهادی ارسی در ادامه به برخی از برنامه های پیش بینی شده برای هفته ارتش پرداخت و افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور بر سر مزار شهدا و غبار روبی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز ۲۷ فروردین ماه، برگزاری مراسم رژه ویژه روز ارتش با سخنرانی استاندار اصفهان و امام جمعه اصفهان در میدان ارتش در روز ۲۹ فروردین ماه ازجمله برنامه های هفته ارتش است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *