حرف و نقل

– محمدرضا غیاث‌آبادی، بازیگر مجموعه «مختارنامه»، روز ۱۷ فروردین ماه به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) درگذشت.
– فرش ابریشم، گلدان کاشانی و نقاشی‌های تبریزی، از جمله شاهکارهای ایرانی هستند که در حراجی آثار هنر اسلامی و هندی «بونامز» لندن برای فروش گذاشته می‌شوند.
– تهیه‌کننده برنامه «شب‌کوک» به تغییرات در فصل بعدی این برنامه اشاره و بیان کرد که قرار است سبک‌های موسیقی اصیل و تلفیقی هم به برنامه «شب‌کوک» اضافه شوند.
– رییس انجمن هنرمندان نقاش با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان درباره خبر واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی، سرنوشت گنجینه ملی این موزه را در صورت واگذاری مبهم ذکر کرد.
– داوود نعمتی انارکی، مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی در حکمی اصغر عبدی را به مدیریت روابط عمومی معاونت خبر صدا و سیما منصوب کرد.
– سرپرست گروه «یاس تمام» اظهار کرد: برای تولید جدیدترین اثر این گروه نمایشی قصد دارد نمایش «شاه لیر» اثر ویلیام شکسپیر را به صورت عروسکی – زنده تولید و اجرا کند.
– تهیه‌کننده‌ای که دو بار نامزد دریافت جایزه ‌امی شده بود و فیلمنامه «جورجیا» را در سال ۱۹۹۵ نوشت، درگذشت.
– فیلم سینمایی «ابوزینب» به کارگردانی علی غفاری در چهار بخش اصلی جشنواره «نیس» فرانسه نامزد شد.
– کاوه سجادی حسینی، نویسنده و کارگردان سینما فیلمنامه‌ای اجتماعی نوشته است که در صورت جذب سرمایه آن را جلوی دوربین می‌برد.
– با اکران فیلم «کتاب جنگل» که پیش از این نسخه انیمیشن آن شهرت جهانی یافته است، منتقدان نگاه مثبتی به این اثر و جلوه‌های ویژه آن دارند.
– برگزاری نمایشگاه MIPTV ۲۰۱۶ که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهان در بخش تلویزیون است، در شهر کن فرانسه آغاز شد.
– محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی همزمان با پخش مجموعه مستند «ایران من» قطعه صوتی تیتراژ این برنامه تلویزیونی را در فضای مجازی منتشر کرد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *