رونمایی از آلبوم «علیرضا قربانی» در اصفهان

مراسم جشن امضاء با حضور «علیرضا قربانی» در اصفهان برگزار می‌شود. آلبوم جدید علیرضا قربانی با نام «دخت پری‌وار» همراه با برگزاری مراسم جشن امضاء توسط این خواننده در جمع مردم اصفهان رونمایی می‌شود. آلبوم «دخت پری‌وار»، دومین تجربه مشترک مهیار علیزاده در مقام آهنگساز و علیرضا قربانی در مقام خواننده است که شامل ۹ قطعه باکلام و ۳ قطعه بی‌کلام است. در این مجموعه اشعاری از سعدی، عراقی، عطار نیشابوری، هوشنگ ابتهاج فریدون مشیری، قیصر امین‌پور، محمدعلی بهمنی و علیرضا کلیایی خوانده شده است. این آلبوم که در اسفندماه سال گذشته در حضور جمعی از هنرمندان سرشناس رونمایی شد، روز ۲۷ فروردین‌ماه در فروشگاه فرهنگ دیجیتال واقع در خیابان سید علی‌خان با حضور این خواننده رونمایی می‌شود.
تکریم اهالی فرهنگ و هنر
معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: به‌زودی اولین بسته برنامه «تکریم اهالی فرهنگ و هنر» از سوی سازمان فرهنگی‌تفریحی شهرداری اصفهان رونمایی می‌شود. علی قاسم زاده اظهارکرد: هویت و شخصیت اصفهان، هویتی چندبعدی است که فرهنگ و هنر دو بعد از ابعاد مهم شخصیت این شهر محسوب می‌شود. وی با اشاره به اینکه امسال از سوی شهردار اصفهان شعار «اصفهان، شهر فرهنگ و هنر» انتخاب شده است، افزود: نامگذاری امسال از سوی شهردار اصفهان، نشان از اهمیت دو ویژگی فرهنگ و هنر در نگاه مدیریت شهری است. معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: گاهی شهرها مانند انسان‌ها دچار بحران هویت می‌شوند؛ در واقع قدر و ارزش آنچه را دارند نمی‌دانند و به جای توجه و تمرکز بر روی سرمایه‌ها و داشته‌های خود به دنبال چیزهایی می‌روند که تناسبی با شخصیت و هویت آن‌ها ندارد. قاسم زاده خاطرنشان کرد: در این‌گونه مواقع وظایف متولیان نخبگان و مصلحان است که اذهان و افکار را متوجه ظرفیت و دارایی‌های خود کنند و ویژگی‌ها و ابعاد هویتی مورد تهدید در جامعه را تبیین نمایند. وی با بیان اینکه تمام توان مدیریت شهری این است که بتواند این شعار را به مرحله عمل برساند اظهار کرد: یکی از راه‌های ارزش‌گذاری این دو ویژگی
تکریم اهل فرهنگ و هنر است؛ البته ایجاد عرصه و امکان برای ارایه فرآورده‌های هنری و آثار خلق شده نیز بسیار اهمیت دارد. معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا به زودی اولین بسته برنامه «تکریم اهالی فرهنگ و هنر» از سوی سازمان فرهنگی‌تفریحی شهرداری اصفهان رونمایی می‌شود.
«فیلسوفِ یهودیِ بغداد» منتشر شد
کتاب «فیلسوفِ یهودیِ بغداد»، تألیف زابینه اشمیتکه و رضا پورجوادی از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان منتشر شد. به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مدیر انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مجموعه «مطالعات ایرانی‌اسلامی»، اهتمامی است فروتنانه در عرصه بازخوانی و بازپژوهی میراث ارج‌آور اندیشه‌وران تمدّن شکوهمند ایران و اسلام و کوششی مشتاقانه به آهنگِ راه‌گشودن به سوی آفاق فراخ فکر و فرهنگ اسلامی امروز، با بهره‌وری از خزان گرانبار معرفتی دیروزیان؛ آن‌سان که فردایی روشن‌تر و دلگشاتر را از رهگذر آن تقدیر و تدبیر توان کرد. یدالله جنتی تصریح کرد: این کتاب، پس از دفتر نخستِ کتاب «از گنجینه‌های نُسَخ خطی» تألیف دکتر حسن انصاری، دومین اثری است که در ضمن سلسله «مطالعات ایرانی‌اسلامی» از سوی پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان منتشر می‌شود. این اثر با ۳۲۸ صفحه در قطع وزیری با جلد سخت به قیمت ۲۲۰۰۰ تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *