استاندار کرمان: توسعه و پیشرفت جزو ذات جمهوری اسلامی است

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید به عنوان کارگزاران دولت قدرشناس مردم بوده و وظایفمان را بیش از پیش با احساس مسئولیت بیشتری انجام دهیم، خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت جزو ذات جمهوری اسلامی است و در ماموریت‌های آن نهفته شده است.
به گزارش کیمیای وطن، علیرضا رزم‌حسینی ظهر دیروز
۲۳ فروردین‌ماه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: خوشبختانه شورای انقلاب اسلامی، کارنامه خوبی در استان کرمان دارد؛ اما قبل از تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر، باید از مردم تجلیل به عمل آوریم که انقلاب اسلامی را پدید آوردند و مراسمات را به خوبی اداره کردند.
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران، وارثان انقلاب و شایسته بهترین تقدیرها هستند، ادامه داد: حضورمردم در ایام دهه فجر سال گذشته، بسیار پررنگ‌تر از سال‌های گذشته بود و دستگاه‌های مرتبط عملکردشان را به خوبی به انجام رساندند.
رزم حسینی با بیان اینکه مردم دیگر در همه صحنه‌ها به خوبی حضور پیدا می کنند، گفت: حضور ۶۷ درصد مردم در انتخابات
۷ اسفندماه سال گذشته، بسیار شگفت‌انگیز و مایه غرور بود و این حضور نشان از تدین مردم کرمان دارد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه باید به عنوان کارگزاران دولت قدرشناس مردم باشیم و وظایفمان را بیش از پیش انجام
دهیم، خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت جزو ذات جمهوری اسلامی است و در ماموریت‌های آن نهفته شده است.
به گزارش کیمیای وطن، مهدی صدفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم گفت: ستاد دهه فجر در سراسر استان بیش از سه هزار برنامه در بخش‌های مختلف علمی، رسانه‌ای، قرآنی، اجتماعی ، هنری و … برگزار کرد.
وی ادامه داد: مردمی بودن و حضور جوانان در تمامی برنامه‌ها
از وجوه تمایز برنامه‌های سال ۹۴ نسبت به سال‌های گذشته بود.
رییس ستاد دهه فجر استان کرمان با بیان اینکه ۲۴ کمیته در ایام دهه فجر انجام وظیفه کردند، گفت: کمیته‌هایی که امروز از آنان تقدیر می شود، بر اساس مصوبه خود ستاد دهه فجر می‌باشد. ایسنا

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:
عدم انجام تعهدات از سوی غرب، سوال اساسی نمایندگان از ظریف است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرانی‌های فراوان در خصوص عدم انجام تعهدات غربی‌ها در مسئله برجام، گفت: سوال اساسی نمایندگان مجلس از آقای ظریف در این زمینه خواهد بود. به گزارش کیمیای وطن، آنچه مشهود است و مسئولان هم در این زمینه متذکر شده‌اند، نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در عمل به تعهدات خود در برجام بسیار روشن و شفاف و بدون کوچک‌ترین تعللی پیشقدم بوده؛ به نحوی که در انجام تعهدات سخت افزاری چون جمع‌آوری سانتریفیوژها یا بتن‌ریزی در قلب راکتور اراک لحظه‌ای وقت‌کشی نکرده است. آمریکا نقطه مقابل ایران در عمل به تعهدات برجام است. سستی در کار، بی‌توجهی به تعهدات بین‌المللی و عدم وفای به عهد از جمله خصیصه‌های آمریکایی است که بار دیگر خود را در برجام نشان داد و به وضوح دلیل عدم اعتماد و اتکای ملت ایران به آمریکا را به تصویر کشید.
حال که رییس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران و وزیر امورخارجه به صراحت این مسئله را متذکر شده‌اند، دولت باید به چند موضوع اهتمام جدی داشته باشد و مردم را به صورت شفاف در جریان همه امور برجامی قرار دهد؛ بدین معنی که لازم است دولت روند پیشرفت دقیق برجام را با مردم در میان بگذارد. حمید رضا فولادگر با بیان اینکه غرب به تعهدات خود در مسئله برجام پایبند نبوده است، تاکید کرد: وزارت امور خارجه و شخص آقای ظریف می باید نسبت به این مسئله واکنش جدی نشان دهند.
وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه ۹۵ در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به اینکه کمیسیون‌های تخصصی نمی توانند تا اتمام جلسه بررسی لایحه بودجه، جلسه ای داشته باشند، به همین دلیل ممکن است ارایه گزارش توسط آقای ظریف به تعویق بیفتد.
فولادگر در ادامه افزود: سؤالات مهمی در رابطه با گزارش آقای ظریف وجود دارد؛ چرا که بررسی انجام تعهدات از سوی گروه ۱+۵ و عدم لغو تحریم‌ها توسط آمریکا نگرانی زیادی را ایجاد کرده است؛ لذا پیگیری این موضوعات از سوالات اساسی نمایندگان مجلس خواهد بود. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت امور خارجه هنوز واکنش جدی نسبت به تحریم‌های جدید غربی‌ها نشان نداده است، تصریح کرد: هرچند امروز آقای ظریف در سخنرانی خود واکنشی نسبت به زیاده خواهی آمریکایی‌ها نشان داد و ما نیز از آن حمایت می کنیم، اما بهتر است ایشان نسبت به این مسایل به موقع وارد عمل شود.
وی در ادامه سخنان خود به مسئله سوئیفت نیز اشاره و بیان کرد: سوئیفت به لحاظ سامانه‌ای وصل شده است و همان گونه که جمعی از خبرنگاران ملاحظه کردند، از لحاظ سامانه‌ای مشکل خاصی وجود ندارد؛ اما مراودات بین بانک‌های ایران و دیگر کشورهای دنیا هنوز به شکل کامل برقرار نشده است که این مشکل به زودی باید برطرف گردد. ایمنا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *