«خشکسالی و دروغ» به فجر نمی‌رود

تهیه کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» تاکید کرد که این فیلم حتما اکران عمومی می‌شود و برنامه‌ای برای حضور در جشنواره‌ فیلم فجر ندارد. سید غلامرضا موسوی در پی دریافت پروانه نمایش «خشکسالی و دروغ» خبر داد که مشغول مذاکراتی برای پخش فیلم هستند. او در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی می‌کنید چه زمانی فیلم اکران شود، گفت: پیش‌بینی خاصی ندارم؛ چون اول باید برنامه‌ها را بررسی کنیم و درباره زمان اکران فیلم با پخش کننده به تفاهم برسیم. ضمن اینکه تاریخ اکران براساس اکران دیگر فیلم‌هایی که پروانه نمایش گرفته‌اند، مشخص می‌شود. موسوی درباره احتمال اکران این فیلم در جشنواره فجر آینده تاکید کرد: چنین برنامه‌ای نداریم و فیلم قطعا اکران عمومی خواهد شد. فیلم «خشکسالی و دروغ» اولین ساخته بلند پدرام علیزاده است که بر اساس فیلمنامه محمد یعقوبی ساخته شده است و محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی، علی سرابی، آیدا کیخایی، خاطره اسدی، مارال بنی‌آدم امیر سپهر محرابی، سمانه اسماعیلی، بانو کیخایی
آیلین کیخایی، تینو صالحی، افشین اخلاقی، صدف فانی، بازیگران آن هستند.

حذف ۹۰۰ پست مدیریتی صداوسیما
معاون برنامه‌ریزی و منابع مالی سازمان صدا و سیما از حذف ۹۰۰ پست مدیریتی صدا و سیما از ابتدای دوره جدید خبر داد. مهدی مجتهد درباره فعالیت­‌های مهمی که در واحدهای زیرمجموعه معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی انجام گرفته و منشأ اثر بوده است، توضیح داد: ایجاد معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی، حاصل راهبرد جدید سازمان بود که باید ضمن هم­‌راستا کردن وظایف دو مجموعه گذشته، شرح وظایف و فرآیندها را بهبود می‌بخشید. مأموریت «تحول و انجام اصلاحات بنیادی و گسترده در سطح سازمان» همزمان با ادغام و تغییرات ساختاری دو معاونت تأثیرگذار و کلیدی «اداری مالی» و «برنامه‌ریزی و نظارت» شروع شد.
پس از ادغام این دو معاونت، بیش از ۴۰ پست مدیریتی حذف شد. با حذف بعضی از مدیریت‌ها در بعضی از اداره‌های کل، باید پرسنل آن‌ها در بخش‌های مختلف سازمان یا بخش‌های دیگر معاونت به کار گرفته می‌شدند که در طول سال گذشته حدود ۸۰ نفر از نیروهای معاونت کاسته و در دیگر بخش‌های سازمان مشغول فعالیت شدند و از طرفی بازتعریف روابط بین مدیریت‌ها و اداره‌های کل مجموعه، ضرورت دیگری بود که به تدریج انجام شد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *