فرمانده انتظامی استان اصفهان: برخورد شدید با سوداگران مواد مخدراز اولویت‌‌های ناجا در سال ۹۵ است

سردار آقاخانی گفت: در اولویت ما برخورد شدید با سوداگران مواد مخدر در سطح کلان شبکه‌های مواد مخدر، توزیع‌کننده‌های خرد و ولگردهای سطح محله‌ها با استعانت از خداوند متعال و با توسل به خون ۳ هزار و ۵۰۰ شهید مبارزه با مواد مخدر و به‌ویژه شهید قضاوی انجام خواهد گرفت.
به گزارش کیمیای وطن، فرمانده انتظامی استان اصفهان پیش از ظهر دیروز در اولین نشست خبری سال ۹۵ خود اظهار کرد: اولین روزهای کاری رسمی بعد از نوروز را با شهادت همکار خود در مبارزه با سوداگران مرگ آغاز کرده‌ایم و این شهادت، خون تازه‌ای را در رگ‌های مجموعه انتظامی استان تزریق کرده است.
سردار عبدالرضا آقاخانی بیان کرد: در نوروز شاهد همدلی همه مسئولان در عرصه خدمات‌رسانی به‌ویژه ستاد تسهیلات نوروزی بوده‌ایم و با توجه به نظرسنجی‌ها
عملکرد خوبی از پلیس در عید به ثبت رسید.
وی تنها حادثه خاص در نوروز را در شهر اصفهان گازگرفتگی دو تن از هموطنان در یکی از کمپ‌های اسکان عنوان کرد و افزود: حادثه خاصی دیگری در سطح استان نداشته‌ایم.
به گفته فرمانده ارشد انتظامی استان در آمار سرقت‌های مهم، ۱۷ درصد و در نزاع‌های دسته‌جمعی با کاهش ۸۴ درصدی مواجه بوده‌ایم و در زمینه جرایمی همچون قتل ۴۰ درصد کاهش، مفاسد اجتماعی ۳۰ درصد و در تصادفات درون‌شهری با ۷۰ درصد کاهش و برون‌شهری ۲۰ درصد کاهش، نوروز را با شرایطی نرمال سپری کردیم.
سردار آقاخانی بابیان اینکه در نوروز ۹ درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته‌ایم، تصریح کرد: در اولویت ما برخورد شدید با سوداگران مواد مخدر در سطح کلان شبکه‌های مواد مخدر، توزیع‌کننده‌های خرد و ولگردهای سطح محله‌ها با استعانت از خداوند متعال و با توسل به خون ۳ هزار و ۵۰۰ شهید مبارزه با مواد مخدر و به‌ویژه شهید قضاوی انجام خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ۷ باند سرقت که به‌صورت جمعی اقدام می‌کرده‌اند دستگیر شده‌اند، افزود: شاخص کشفیات در استان ۹۰ درصد است و امیدواریم در سال جدید با تلاش و برنامه‌ریزی عمقی در سطح کلان افزایش موفقیت‌ها را شاهد باشیم.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اولویت دوم استان در این نیرو را مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به تأکیدات ریاست شورای تأمین استان با کمک دستگاه‌های مرتبط، کنترل گلوگاه‌ها و محل‌های ایست و بازرسی را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی استان است.
سردار آقاخانی بابیان اینکه امور ترافیکی در بعضی از نقاط استان وضعیت مناسب ندارد، گفت: امیدواریم با همراهی و همکاری دستگاه‌های مرتبط در این موضوع، شرایط مساعد را مهیا کنیم. وی از کاهش ۸۰ درصدی جرایم خشن خبر داد و تأکید کرد: امسال نقطه شاخص خود را در سطح ۹۰ درصد ترسیم کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم آن را محقق کنیم. مقام ارشد انتظامی استان، برخورد با بعضی تالارها و باغ تالارهایی را که مأمن برخی از مفاسد شده‌اند، مطرح کرد و گفت: نظارت و کنترل بیشتری را از طریق اماکن پیگیری می‌کنیم و با متخلفین از قوانین صنف برخورد لازم را می‌کنیم و باز تأکید می‌کنیم، امنیت اجتماعی جزو وظایف ماست.

پیش‌بینی ۳۴۴ شعبه اخذ رای برای دور دوم انتخابات
در چهارمحال وبختیاری
دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان ۳۴۴ شعبه اخذ رای در دو حوزه انتخابیه مستقر می شود. به گزارش کیمیای وطن، جعفر مردانی افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل فارسان، کیار و کوهرنگ به دور دوم کشیده شد و تمام تهمیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی فراهم شده است.
وی ادامه داد: در همین راستا برای حوزه انتخابیه بروجن ۹۶ شعبه اخذ رای و برای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ ۲۴۸ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است.
مردانی از مشارکت ۶ هزار عوامل اجرایی
نظارتی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: همکاری و همراهی دستگاه‌ها، نقش مهمی در برگزاری یک انتخابات باشکوه دارد. دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توجه به زمان قانونی تبلیغات از سوی نامزدها و ستادهای انتخاباتی آن‌ها خاطرنشان کرد: زمان قانونی انتخابات از ۲ اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح روز ۹ اردیبهشت ادامه دارد. به گزارش کیمیای وطن از چهارمحال و بختیاری، ۴نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور اول انتخابات دو نامزد با کسب اکثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهرکرد و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، انتخابات به دور دوم کشیده
شده است.
بنابر اعلام وزارت کشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ۱۰ اردیبهشت در کشور برگزار می شود. ایرنا

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *