ارسال به دوستان در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال صعود ۶ پله‌ای در انتظار گیتی‌پسند

هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال عصر فردا دوشنبه با برگزاری ۱۰ دیدار در شهرهای مختلف کشور به انجام می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم گیتی‌پسند اصفهان به دیدار تیم فولاد یزد می‌رود.

تیم اصفهانی که لیگ را ضعیف‌تر از حد انتظار آغاز کرد، در حال حاضر با ۸ امتیاز از ۷ دیدار گذشته خود در رده چهاردهم جای دارد اما برتری برابر تیم فولاد یزد می‌تواند جهشی ۶ پله‌ای را برای این تیم به همراه داشته باشد.

در مسابقات لیگ دسته یک امسال به دلیل فشردگی موجود، تیم‌ها از حاشیه امنیت خوبی برخوردار نیستند و تیم گیتی‌پسند در صورتی که نتواند از این دیدار خانگی امتیازات لازم را کسب کند، به جمع تیم‌های قعرنشین وارد خواهد شد.

یک گروهی شدن مسابقات لیگ دسته یک موجب شده تا رقابت در این گروه برای صعود به لیگ برتر بسیار دشوار باشد اما از تیم گیتی‌پسند که به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات حضور دارد، نیز انتظار می‌رود بتواند در حد نام فوتبال این استان عمل کند.

این تیم اصفهان در نخستین فصل حضورش در لیگ دسته یک به عنوان یک مدعی عمل کرد اما به لیگ برتر نرسید، در دومین دوره عملکرد ضعیفی داشت و شانسی برای لیگ برتری شدن نداشت اما در دوره سوم که فصل جاری است، باید منتظر مانده و ببینیم در نهایت می‌تواند لیگ برتری شود یا خیر؟

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *