استاندار کرمان : دراقتصاد مقاومتی به دنبال فرصت های واقع گرایانه برای توسعه هستیم

به گزارش کیمیای کویربه نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با موضوع اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی باید از سرمایه های موجود در استان برای خلق درآمد استفاده کرد و در کنار آن منابع دریافتی از دولت مرکزی نیز در استان به کار گرفته شود.
وی با اشاره به اینکه باید دید در استان کرمان با رفع چه موانعی می توان ایجاد درآمد و خلق ثروت کرد تا بتوان روند اشتغال و توسعه را سرعت بخشید، ادامه داد: می توان از استان کرمان یک طرح کمی و کیفی را بر پایه اقتصاد مقاومتی تدوین کرده و به کشور ارائه کنیم و در این رابطه نیاز به همکاری همه دستگاه ها و کارشناسان است.
رزم حسینی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که از محل درآمد، رفع قوانین مزاحم، اختیارات موجود و استفاده از ظرفیت های موجود از جمله در بخش کشاورزی، بتوان به توسعه اقتصادی دست یافت. وی گفت: منظور ما از اقتصاد مقاومتی این است که از محل درآمدهای درون استان بتوانیم در حوزه های مختلف از جمله بهداشت و درمان، اقتصادی و سایر حوزه ها پیشرفت کنیم. وی خاطرنشان کرد: باید با همین معادن، کشاورزی و منابع موجود آب، استان را اداره کنیم و به دنبال یک کار واقعی هستیم تا بتوانیم استان را از محل کارآفرینی و کار و تلاش مدیران و مردم اداره کنیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *