بیرانوند و سودای لژیونر شدن

دامون رشیدزاده

بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان آبست حوادث تازه‌ای خواهد بود. بازیکنان سرشناس زیادی همچنان در این بازار بلاتکلیف هستند که رفتن و یا ماندن هر کدامشان می‌تواند اتفاقات بزرگی را برای تیم‌ها رقم بزند. در ادامه سلسله گزارش‌های نقل و انتقالات لیگ برتر امروز هم به مرور آخرین اخبار و شایعات این بازار خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دیپورت سروش

سروش رفیعی بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس در حالی راهی قطر شد که همه کار انتقال او به الخور را تمام شده می‌دانستند. اما به صورتی غیر منتظره این بازیکن بدون اینکه قراردادی امضا کند قطر را به مقصد ایران ترک کرد تا ماجرای این هافک خلاف وارد مسیر تازه‌ای شود. به گفته روزنامه‌های قطری اختلاف سروش با الخور به مسائل مالی باز می‌گردد. از زمان تحریم قطر توسط عربستان و دیگر کشورهای عربی باشگاه‌های این کشور با مشکلات مالی روبرو شده‌اند و به همین دلیل هم از پرداخت ارقام سنگین برای خرید بازیکنان خودداری می‌کنند. به همین دلیل ممکن است انتقال سروش به الخور با مشکل مواجه شود. البته بعید به نظر می‌رسد که باشگاه قطری به این زودی‌ها دست از خرید هافبک خلاق قرمزها بردارد.

معضل بختیار

بختیار رحمانی یکی دیگر از چهره‌های مهم بازار نقل و انتقالات است که بر خلاف خبرهای قبلی هنوز قراردادی را با فولاد خوزستان امضا نکرده است. البته گفته می‌شود بندی در قرارداد بختیار با استقلال وجود داشته که او را از پیوستن به پرسپولیس و تراکتور منع می‌کند. با توجه به این موضوع بختیار گزینه‌های زیادی پیش رو ندارد و شاید فولاد بهترین گزینه موجود برای این بازیکن باشد.

خالد چهره جذاب کره جنوبی

خالد شفیعی که رفتنش از تراکتور با حواشی بسیاری همراه بود این روزها مورد توجه رسانه‌های کره جنوبی قرار گرفته است. از دو باشگاه سوون سامسونگ و چونبوک موتورز کره جنوبی به عنوان مشتری‌های بلقوه خالد شفیعی نام برده می‌شود. با توجه به کیفیت خوب لیگ کره حضور این بازیکن در این کشور می‌تواند به پیشرفت این مدافع جوان کمک شایانی کند. اگر خالد شفیعی موفق شود به ترکیب ثابت تیم خود راه یابد قطعاً این شانس را خواهد داشت که به تیم ملی هم دعوت شود.

مدافع گرجی در راه اصفهان

امیر قلعه نوعی که برای تماشای دیدار دینامو تفلیس به گرجستان سفر کرده بود با دست پر از این سفر به اصفهان بازگشته است. گفته می‌شود مدافع وسط دینامو مورد توجه ژنرال قرار گرفته و در روزهای آینده برای انجام تست‌های نهایی و قرارداد راهی نصف جهان خواهد شد.

آخرین شانس سیدمحمد

سیدمحمد هاشمی کاپیتان تیم ملی امید افغانستان که در اردوی آماده سازی سپاهان به سر می‌برد همچنان برای رسیدن به پیراهن طلایی پوشان اصفهان تلاش می‌کند. گفته می‌شود کرانچار عقد قرارداد با این بازیکن را منوط به درخشش در بازی‌های تدارکاتی کرده است. حضور این بازیکن افغانستانی با توجه به تعداد بالای مهاجران افغانستانی در اصفهان می‌تواند باعث حضور تماشاگرانی جدید در ورزشگاه نقش جهان شود.

بیرانوند و سودای لژیونر شدن

اگر چه بیرانوند صراحتاً اعلام کرد که در پرسپولیس باقی خواهد ماند اما همه می‌دانند که این دروازبان جوان و شماره یک تیم ملی فوتبال ایران تا چه حد علاقمند حضور در لیگ‌های اروپایی است. به همین دلیل هم برانکو در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرده که اگر پیشنهاد فنرباغچه ترکیه برای جذب بیرانوند واقعی باشد اجازه خروج او را خواهد داد. اتفاقی که با توجه به قرارداد دوساله بیرانوند و رقم بالای فسخ قرارداد او عملاً غیر ممکن است. با این حال رفتن بیرانوند به ترکیه و حضور در لیگ قهرمانان و یا لیگ اروپا می‌تواند جذابیت بی نظیری داشته باشد.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *