تجلیل از قهرمانان جودو شهرستان لنجان

 محمدرضا شریفی –فولادشهر

با تلاش هیات جودو شهرستان لنجان و با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی در مراسمی از قهرمانان جودو راهیافته به تیم ملی تجلیل به عمل آمد.

دراین مراسم که در ورزشگاه ۱۷ شهریور زرین شهر و با حضور پیشکسوتان مطرح جودو کشور اساتید حیدر علی شجاعی و عباسعلی اقدامی برگزار شد،از امیر حسین طالبی قهرمان جودو کشور در رده جوانان و جعفر مولایی که با کسب مقام سوم بزرگسالان کشور به تیم های ملی دعوت شدند تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم مسلم شریف آبادی رییس هیئت جودو شهرستان لنجان عنوان داشت: متاسفانه جودو کاران این شهرستان با توجه به قهرمانی کشور و راهیابی آنان به تیم ملی از داشتن یک سالن خوب و آبرومند رنج می برند.و این سالن با توجه به کوچکی آن در شان جودو کاران این خطه نمی باشد.و ممکن است در آینده باعث صدمات جبران ناپذیری برای ورزشکاران شود که مسئولان مربوطه باید جوابگوی آن باشند .

استاد خاکباز مسئول روابط عمومی جودو شهرستان بابیان اینکه هیات جودو با توجه به زمینی که در رابطه با احداث خانه جودو لنجان در اختیار دارد خواستار کمک و یاری مسئولان شهرستان و استان شد تا هرچه زودتر خانه جودو شهرستان لنجان به بهره برداری برسد . در پایان سرهنگ پیمان صفت مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان به نقل از امام خمینی (ره) گفت: متاسفانه امروز به جای ارزش مداری ، فرهنگ سازی و اخلاق در ورزش هدف فقط کسب رتبه و مدال است

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *