تشریح آخرین وضعیت مصدومیت قرمزها

فیزیوتراپ تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال پرسپولیس را تشریح کرد. میثم علیپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت امید عالیشاه گفت: در حال حاضر امید عالیشاه روزی دو جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی را در برنامه دارد تا زمانی که برای بازگشت به تمرینات و بازی‌ها آماده شود. درد او هم کمتر شده است ولی آمادگی تمرین ندارد. او فعلاً کنار زمین در مسیر مستقیم به دویدن آهسته می‌پردازد. وی درباره وضعیت مهدی طارمی ادامه داد: او در جریان بازی به دلیل ضربه‌ای که روی عضله‌اش وارد شد، دچار کوفتگی شده ولی در حال حاضر مساله خاصی وجود ندارد و در تمرینات حاضر است. علیپور در پایان درباره خالقی‌فر خاطرنشان کرد: او نمی‌تواند فعلاً در تمرینات شرکت کند و استراحت و فیزیوتراپی را در برنامه دارد.

۱۰ میلیاردتومان نصیب فدارسیون فوتبال شد
با امضای تفاهمنامه بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به این فدراسیون تخصیص داده شد. علی کفاشیان دلیل حضورش در وزارت ورزش و جوانان را امضای تفاهم نامه مالی اعلام کرد و گفت: همانند سال گذشته جلسه‌ای کارشناسی با حضور نصرالله سجادی و کارشناسان معاونت ورزش قهرمانی داشتیم و مفاد تفاهم نامه بررسی شد. وی در خصوص رقم تخصیصی به فدراسیون فوتبال گفت: با ارزیابی‌های انجام شده مبلغ تخصیصی به فدراسیون فوتبال ۱۰ میلیارد تومان اعلام شد که هر دوطرف ان را پذیرفتیم و به امضاء رساندیم. رییس فدراسیون فوتبال همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان مبنی بر اظهارات قبلی خود راجع به اتصال سوئیفت بانک مرکزی نیز گفت: من خودم از مدیران بانک مرکزی بودم و می‌دانم که انجام این کار چه مشکلات و سختی‌هایی دارد. اتصال و برقرار شدن این موضوع زمان زیادی می‌برد و زحمات زیادی دارد. رسانه‌ها منظور من را به درستی متوجه نشدند.
کی‌روش خودش را وارد حاشیه نکند
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با ابراز تعجب از صحبت‌های سرمربی تیم ملی علیه دبیر فدراسیون، خواسته‌های کی‌روش را منطقی دانست و گفت: علیرضا اسدی آن اوایل به صورت علنی با کی‌روش مخالفت می‌کرد. شهرام دبیری درباره انتقادات شدید کارلوس کی‌روش از علیرضا اسدی و اینکه گفته بود «اسدی فرق زمین فوتبال و زمین سیب زمینی را نمی‌داند» تاکید کرد: کی‌روش نباید وارد این حاشیه‌ها شود. مگر اسدی چه کار کرده است؟ کی‌روش باید به صورت منطقی خواسته‌هایش را پیگیری کند و ما هم تلاش کنیم خواسته‌های منطقی او را برآورده کنیم. وی افزود: همه این عقیده را دارند که باید امکانات مدنظر کی‌روش را فراهم کنیم. تیم ملی نیاز به امکانات و پیشتیبانی دارد. از کی‌روش هم می‌خواهیم خودش را وارد حاشیه نکند و به کارش ادامه بدهد. دبیری در پاسخ به این سئوال که آیا مگر خواسته‌های کی‌روش غیرمنطقی است که در فراهم کردن آن اینقدر تأخیر ایجاد می‌شود؟ گفت: خواسته‌های کی‌روش غیرمنطقی نیست و ما هم موظفیم که آن را برآورده کنیم. وقتی تیم ملی یک زمین مناسب برای تمرین کردن ندارد، این نشان می‌دهد که ما ضعف داریم ولی لازم نیست کی‌روش با هیچکس بحث کند.

تا مشکلات حل نشود
به سیاه‌جامگان باز نمی‌گردم
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: تا مشکلات مالی حل نشود به این تیم باز نخواهم گشت. رضا شاهرودی در رابطه با غیبتش در تمرینات تیم سیاه‌جامگان گفت: از نظر مالی شرایط تیم سیاه‌جامگان چندان خوب نیست. از طرفی هم مدیر عامل چک دامادش را به من داد که این چک هم برگشت خورد. هیچ تماسی هم از طرف مدیریت تیم گرفته نشد تا توضیحی در این مورد به من داده شود. من هم وقتی که این مسائل را دیدم پس از صحبت با فرهاد کاظمی تصمیم گرفتم تا وقتی از نظر مالی مشکلات حل نشود به این تیم باز نگردم.

احمدزاده:
ملوان شانس بیشتری دارد
سرمربی ملوان با بیشتر دانستن شانس تیمش برای برتری مقابل پرسپولیس، گفت: حضور تماشاگران می‌تواند به نفع تیم ما باشد و نمی‌گذاریم پرسپولیس بازی همیشگی را ارائه دهد. محمد احمدزاده درباره وضعیت تیم فوتبال ملوان در آستانه دیدار با پرسپولیس، اظهار کرد: از لحاظ تیمی در شرایط خوبی قرار داریم و فقط پژمان نوری با مصدومیت مواجه است که هنوز نتوانسته‌ایم او را به آمادگی برسانیم. او در بازی با سپاهان با مصدویت مواجه شد اما سایر بازیکنان آماده هستند. سرمربی ملوان با اشاره به تدارک مناسب این تیم برای دیدار با پرسپولیس افزود: آهسته آهسته تیم را به وضعیت مطلوب می‌رسانیم و در روزهای پایانی فشار تمرینات را کم می‌کنیم تا بازیکنان فشار بالایی را حس نکنند. او در پاسخ به این سؤال که آیا کارشناسان پرسپولیس را بهترین تیم لیگ برتر در فصل جاری می‌دانند، تاکید کرد: من هم با این موضوع موافق هستم و معتقدم پرسپولیس تیم خوبی دارد و بهتر از فصول گذشته عمل کرده
است.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *