توضیحات مسلمان درباره شادی گل جنجالی

شادی گل محسن مسلمان، بار دیگر جنجال‌آفرین شد. مسلمان در این‌باره گفت: این یک شادی عادی بود و هیچ قصد و غرضی در آن وجود نداشت. بعد از گل پرسپولیس طبیعی بود که خوشحال باشیم و من با احمدزاده پیش از این شادی را انجام داده بودم و قصد بی‌احترامی به انزلی‌چی‌ها را نداشتم. وی ادامه داد: من در ملوان بازی کرده‌ام و هیچ موضعی با هواداران و بازیکنان این تیم ندارم؛ روزهای خوبی را نیز به همراه این تیم پشت سر گذاشته‌ام و همان طور که گفتم شادیم فقط به خاطر گل پرسپولیس و قراری بود که با فرشاد احمدزاده گذاشته بودیم و هیچ قصد دیگری در آن وجود نداشت. مسلمان درباره پیروزی در این بازی گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را پشت سر گذاشتیم. بازی در انزلی برای هر تیمی سخت است و به هیچ وجه نباید به جایگاه ملوان نگاه کرد. آن‌ها تیم قَدَر و فیزیکی هستند که در این بازی نیز شرایط سختی را برای ما به وجود آوردند. خوشحالم که به ۳ امتیاز رسیدیم و شرایطمان در جدول اکنون فوق‌العاده است و این مسئله باعث می‌شود تا ثانیه‌های پایانی به برد فکر کنیم. مسلمان درباره بازی فیزیکی و درگیرانه گفت: بازی فوتبال است و همان طور که گفتم ملوانی‌ها نیز همواره فیزیکی بازی می‌کنند و جریان بازی در این دیدار به گونه‌ای رقم خورد که درگیری‌ها در آن زیادتر بود و هر دو تیم برای به ثمر رساندن نتیجه تیمشان تلاش می‌کردند. ما ۵ بازی بزرگ دیگر داریم و همین‌طور با انگیزه و پرتلاش به کارمان ادامه خواهیم داد و امیدواریم به نتیجه لازم برسیم.

خوراک رسانه‌های عربی جور شد

بعد از بازی پرسپولیس برابر ملوان هواداران دو تیم از خجالت هم درآمدند که عکس‌های منتشر شده از این درگیری‌ها خوراک خوبی را برای رسانه‌های عربی منطقه فراهم کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از eremnews، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ ایران ملوان در انزلی از پرسپولیس پذیرایی کرد. این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی ۱ بر ۱ دنبال می‌شد و همه چیز آرام پیش می‌رفت؛ اما بعد از گلی که کمال الدین کامیابی‌نیا به ثمر رساند و جنجال و حاشیه‌های که مازیار زارع، کاپیتان ملوان در میدان داشت، به یکباره فضای ورزشگاه به هم ریخت و پیش‌بینی هم می‌شد که بعد از بازی هواداران دو تیم با هم درگیر شوند؛ به‌ویژه هواداران ملوان که بسیار خشمگین بودند. بعد از بازی هواداران دو تیم با هم درگیر شدند و صحنه‌های زشتی را رقم زدند که در رسانه‌های عربی منطقه بازتاب زیادی داشت تا جایی که که سایت مصری eremnews خبر اصلی خود را به عکس‌های درگیری بازی ملوان با پرسپولیس اختصاص داد و این گونه تیتر زد: «درگیرهای خونین بین تماشاگران ایرانی.»
بدون شک چنین حرکاتی به ضرر فوتبال ایران است. به ویژه در شرایطی که سعودی‌ها به شدت به دنبال کوچک‌ترین بهانه‌ای هستند تا نشان دهند فوتبال در ایران ناامن است و ورزش ایران توان میزبانی ندارد. شاید برخی‌ها بر این باور باشند که چنین درگیرها، خیلی زود از اذهان پاک می‌شود؛ اما به هیچ وجه این‌گونه نیست و کنفدراسیون فوتبال آسیا با جدیت زیادی این مسایل را پیگیری می‌کند و حکم اخیر آن‌ها هم نشان داد که به دنبال بهانه هستند تا فوتبال ایران را جریمه کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *