حکم انضباطی هادی عقیلی صادر شد

حکم کمیته انضباطی باشگاه سپاهان درباره هادی عقیلی صادر شد. جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان برای رسیدگی به ماجرای هادی عقیلی برگزار شد و درنهایت اعضا، حکم این بازیکن را صادر کردند.
اصغر باقریان، مدیر عامل سپاهان در این باره می‌گوید: با توجه به اینکه عقیلی می‌تواند به حکم خود اعتراض کند، ما فعلا آن را رسانه‌ای نمی‌کنیم. تنبیهی برای این بازیکن در نظر گرفتیم، اما حکم را به خودش ابلاغ
می‌کنیم.

فاصله روی ۱۰ ثابت ماند
فانوس به دستان لیگ، در هفته بیست و چهارم مغلوب حریفان خود شدند تا فاصله سپاهان با منطقه خطر پس از توقف خانگی در فولادشهر بار دیگر کاهش پیدا نکند.
پس از تساوی نومیدکننده خانگی سپاهان برابر ملوان بیم آن می‌رفت که موقعیت مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در جدول بار دیگر خطرناک شود. اما فعل و انفعالات پایین جدول در هفته بیست و چهارم به نفع سپاهان رقم خورد تا طلایی‌پوشان اصفهانی نفسی به راحتی بکشند.
در این هفته هم سیاه‌جامگان به پرسپولیس باخت و هم راه‌آهن قافیه را به نفت واگذار کرد تا فاصله امتیازی سپاهان با منطقه خطر روی عدد ۱۰ ثابت بماند.

صعود به یورولیگ با گل کریم
کریم انصاری‌فرد در حضور ۲۵ دقیقه‌ای‌ خود در ترکیب پانیونیوس، سند پیروزی این تیم را امضا کرد. مهاجم ایرانی پانیونیوس موفق شد در شب تولد ۲۵ سالگی‌اش در ترکیب تیمش گل بزند. پانیونیوس در جدال حساس برابر پائوک که نقش صعود این تیم به لیگ اروپا خواهد داشت، موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به برتری دست یابد. انصاری‌فرد که از دقیقه ۶۵ به بازی فرا خوانده شده بود، در دقیقه ۸۲ موفق شد با یک فرار تماشایی و دریبل بازیکنان حریف، گل سوم تیمش و سند پیروزی مقابل برباتف و تیم پائوک را امضا کند. پانیونیوس با این برد به رتبه چهارم جدول صعود کرد و کار صعود به یورولیگ را به اتمام رساند.
جالب اینکه گل دوم بازی هم روی پاس کریم به ثمر رسید تا او ستاره این بازی باشد.
۶ قرمزپوش
در خطر محرومیت از دربی
در آستانه دیدار با ملوان در انزلی، ۶ بازیکن پرسپولیس در صورت دریافت کارت زرد دیدار حساس دربی را از دست می‌دهند. در حالی که مصدومیت و محرومیت‌ها به یکی از دغدغه‌های اصلی برانکو ایوانکوویچ برای در اختیار داشتن تیم اصلی‌اش در دیدارهای اخیر تبدیل شده و برانکو برای بازی با ملوان نیز دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت، ۶ سرخپوش نیز در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند.
مهدی طارمی، بابک حاتمی، محسن مسلمان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و جری بنگستون، ۶ بازیکنی هستند که در صورت دریافت کارت قادر به همراهی پرسپولیس در دربی نخواهند بود و باید با احتیاط برابر ملوان به میدان بروند.
بعد از هر شکست
می‌خواهند برکنارم کنند
سرمربی سایپا موضوع برکناریش را نه تایید و نه تکذیب می‌کند. جلسه هیئت مدیره تیم فوتبال سایپا در حالی برگزار شد که گفته می‌شود در آن صحبت‌هایی درباره برکناری سرمربی این تیم انجام شده است. مجید جلالی در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: من در جلسه نبودم و از این موضوع خبر ندارم؛ اما در کل با این فضا غریبه نیستم. معمولا بعد از هر شکست بحث برکناری من مطرح می‌شود. حال اینکه چه کسانی از این موضوع نفع می‌برند را نمی‌دانم.
او ادامه داد: راه برکناری این است که اگر من را نمی‌خواهند، باید جلسه بگذارند و این موضوع را به من بگویند تا بروم؛ ولی معمولا در رسانه‌ها این بحث‌ها مطرح می‌شود و من خودم هم از آن خبر ندارم.

هت تریک آقای گل در لیگ ۲
هادی اصغری، آقای گل لیگ برتر (دوره هفتم) در بازی شاهین بوشهر – نفت امیدیه در چارچوب لیگ ۲ هت تریک کرد. هادی اصغری که در لیگ برتر – دوره هفتم – پیراهن تیم راه آهن را برتن داشت و با به ثمر رساندن ۱۸ گل به همراه محسن خلیلی مشترکا آقای گل شد، این روزها تلاش می‌کند به همراه تیم شاهین بوشهر به لیگ یک صعود کند. در بازی شاهین بوشهر – نفت امیدیه با مربیگری علی فیروزی، سرمربی سابق نفت آبادان، ۶ بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت که سهم تیم میزبان یعنی شاهین بوشهر
۴ گل بود که سه گل از این چهار گل را هادی اصغری به ثمر رساند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *