خانواده نوروزی باید وکیل بگیرد

 

تا مسائل حقوقی مربوط به خانواده نوروزی مشخص نشود باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند حتی یک میلیون تومان هم بپردازد.به گزارش کیمیای کویر به نقل از جام نیـوز، ماجرای کمک کردن یا کمک نکردن باشگاه پرسپولیس به خانواده هادی نوروزی همچنان ابهاماتی دارد. علی اکبر طاهری گفته بود ما باید هر پولی هست را تحویل وکیل خانواده نوروزی بدهیم چون مسائل مربوط به ارث و… مربوط به ما نمی‌شود و مشخص نیست که مثلا ما باید پول را به پدر هادی بدهیم یا همسرش.از طرفی عده‌ای اصرار دارند باشگاه با پسر هادی (هانی) قرارداد رسمی ببندد که این مسئله در هیچ‌جای دنیا عرف نیست و بیشتر به یک پیشنهاد احساسی
می‌ماند. پرسپولیس و استقلال و سایر باشگاه‌های ما پول قراردادهای اصلی خود را هم نمی‌دهند چه در غیر این صورت هادی نوروزی بابت چند سال قبل از نفت طلب نداشت و یا از همین پرسپولیس حدود ۱٫۳ میلیارد تومان طلبکار
نبود! به هر حال تا مسائل حقوقی مربوط به خانواده نوروزی مشخص نشود باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند حتی یک میلیون تومان هم بپردازد و اصلا منطقی هم نیست که این کار انجام شود. عقد قرارداد با هانی هم تصمیمی‌ کاملا احساسی است و البته بی‌فایده. راه درست این است که خانواده هادی نوروزی یک وکیل قانونی را مشخص کنند و پول قرارداد امسال هادی در چند قسط به او پرداخت شود تا ان‌شاءالله مشکل همسر و فرزندان آن مرحوم هم حل شود.

برگزاری مسابقات جودوی دانش آموزان
بمناسبت روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، مسابقات جودوی نونهالان و نوجوانان برگزار
گردیدبه گزارش کیمیای به نقل از ندای اصفهان، این مسابقه با مشارکت هیأت جودوی اصفهان و بسیج دانش آموزی ناحیه بسیج امام صادق(ع) اصفهان در سالن جودوی شهید نصر اصفهان در روز جمعه با حضور ۲۰۰ شرکت کننده برگزار گردید.
در این مسابقات تعداد ۲۶ نفر مدال طلا، ۲۶ نفر مدال نقره و ۵۲ نفر مدال برنز را بهمراه حکم قهرمانی دریافت نمودند.
فرکی از سپاهان رفت

اصغر باقریان مدیر عامل باشگاه و حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان، با توافقات انجام شده همکاری دو جانبه به پایان رسید.
مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از زحمات حسین فرکی تقدیر نمود و برای این مربی شایسته و پرتلاش فوتبال ایران آرزوی موفقیت کرد.
مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه به زودی در مورد انتخاب سرمربی جدید تصمیم گیری می کنند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *