خبرهای خوش از تیم ملی

افشین پیروانی در ساعاتی که کارلوس کی‌روش ایران را به مقصد مالزی ترک می‌کرد، خبر امیدوارکننده‌ای داشت. در حالی که کارلوس کی‌روش بعد از نشست با اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم با قاطعیت از پایان همکاری‌اش در تاریخ ۱۰ اردیبهشت با تیم ملی ایران سخن گفت و تاکید کرد بازی آماده‌سازی تیم ملی را ۶ بر ۰ به رقبا باخته‌ایم
افشین پیروانی را به دیدار وزیر ورزش فرستاد و حاصل آن دیدار البته آتش‌بس موقت در اختلافات بود. پیروانی بعد از دیدار با وزیر ورزش که همیشه به پاره‌ای از رفتارهای سرمربی تیم ملی انتقاد داشته است، اعلام کرد: این وزارتخانه قول‌های مساعد برای همکاری و حمایت تمام‌قد از تیم ملی بر اساس توانش را داده است؛ جمله‌ای که انتقالش از سوی پیروانی یک گام به جلوست و نشان از حرکت دو طرف به سوی تعامل دارد. کی‌روش که به نظر می‌رسد این بار به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خیلی امید نبسته است، تصمیم گرفته در مذاکره مستقیم با وزارت ورزش شرایط را برای ادامه کارش فراهم کند.

پاسخ هاشمیان به شایعات
وحید هاشمیان شایعه حضورش در تیم بوخوم را رد کرد. او گفت: من مصاحبه‌ای با رسانه دروستن انجام دادم که خبرنگار در یکی از سوال‌های خود پرسید که آیا دوست دارید سرمربی تیم بوخوم شوید که من در پاسخ گفتم هیچ کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند؛ ضمن اینکه گفتم آن‌ها به تازگی قرارداد سرمربی تیمشان را تمدید کرده‌اند. این کل داستان مصاحبه من با این رسانه آلمانی بود که به اشتباه در ایران طور دیگری منتشر شد.

رونالدو، همچنان در اوج
مهاجم رئال مادرید موفق شد در ششمین فصل پیاپی تعداد گل‌هایش را به عدد ۳۰ برساند. کریستیانو رونالدو، شنبه‌شب برابر ایبار تعداد گل‌هایش در این فصل لالیگا را به ۳۰ رساند.
مهاجم پرتغالی رئال مادرید ششمین فصل پیاپی است که ۳۰ گل در لالیگا به ثمر می‌رساند. او تنها در اولین فصل حضورش در رئال مادرید نتوانست
۳۰ گل بزند. رونالدو، بازیکنی است که در لالیگا در بیشتر فصل‌ها این تعداد گلزنی کرده است. او رکوردهای فوق‌العاده‌ای دیگری در گلزنی دارد. زدن بیش از ۵۰ گل در پنج فصل، یکی از رکوردهای اوست. او همچنین دروازه تمام تیم‌های حاضر در یک فصل را باز کرده است. رونالدو، برترین گلزن یک دوره از لیگ قهرمانان اروپا نیز شده و رکورد بیشترین گل در لیگ برتر را با ۳۱ گل در فصل ۰۸-۲۰۰۷ در منچستر یونایتد به ثبت رساند.

سرمربی حاج‌صفی اخراج شد
به فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل رقابت‌های بوندس لیگا B سرمربی fsv فرانکفورت اخراج شد.
توماس اورال سرمربی ۴۲ ساله و آلمانی fsv پس از شکست سنگین این تیم مقابل بوخوم از سوی مسئولان باشگاه اخراج شد. به فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل fsv با ۲۹ امتیاز در رده ۱۴ بوندس لیگای B قرار دارد و حتی خطر سقوط را احساس می‌کند. توماس اورال پیش از این برای فصل آینده با کارلسروهه به توافق رسیده بود و طبق توافق، قرار بود در پایان فصل با اتمام قراردادش راهی تیم جدید شود که مسئولان FSV بعد از چند شکست متوالی تصمیم گرفتند قرارداد این مربی را زودتر از موعد فسخ کنند.

پیشنهاد فوق نجومی
قطری‌ها به زلاتان
آینده فوق‌ستاره سوئدی پاریس‌سن‌ژرمن، یکی از جذاب‌ترین سوژه‌ها برای رسانه‌های جهان است. زلاتان ابراهیموویچ، پایان فصل جاری بازیکن آزاد می‌شود. گفته می‌شود این مهاجم ۳۴ ساله جایی در برنامه‌های آینده قهرمان فوتبال فرانسه ندارد. گفته می‌شود لورن بلان که مالکان باشگاه از او قهرمانی در اروپا می‌خواهند، تصمیم دارد یک مهاجم جوان‌تر را جایگزین این بازیکن کند. روزنامه گاتزتا دلواسپورت در گزارشی وضعیت مهاجم سابق میلان، اینتر و یونتووس را بررسی کرد. براساس این گزارش، زلاتان آماده می‌شود قرارداد خود را با PSG یک سال دیگر تمدید کند. این روزنامه ایتالیایی نوشته یک باشگاه قطری پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی به این بازیکن داده و او تصمیم دارد این پیشنهاد را قبول کند.

پزشک پیشین
سکوت خود را شکست
پزشک پیشین باشگاه چلسی سرانجام پس از مدت‌ها سکوت، رمز موفقیت یک تیم پزشکی را در اعتماد بین بازیکن و کادر پزشکی دانست. کارنیرو که از مدت‌ها قبل در خصوص اتفاقات باشگاه سکوت اختیار کرده بود، در این خصوص اظهار کرد: اعتماد در تیم پزشکی عنصر اساسی به حساب می‌آید. اگر شما در ارتباط با روند بهبودی به بازیکن تیم به حد کافی اعتماد ببخشید، احتمال بهبود وی بیشتر خواهد شد. باید کاری کرد که بازیکن آسیب‌دیده بر تصور اولیه‌اش مبنی بر اینکه روند سلامتی‌اش خوب پیش نمی‌رود، غلبه کند. وی افزود: چنانچه شما بتوانید وی را از تصمیم درست مطمئن سازید، به شما اعتماد خواهد کرد و در قلبش بهترین وضعیت ایجاد می‌شود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *