خبری از اخراج و استعفا نیست امید سپاهان و فرکی به نیم فصل لیگ است

با وجود گذشت دو روز از باخت سنگین سپاهان آن هم در مقابل  تهران همچنان مباحث مختلفی در مورد این شکست سنگین مطرح می شود و از دست دادن رتبه دوم جدول لیگ باعث شده تا نارضایتی هواداران نسبت به عملکرد تیمشان افزایش پیدا کند. عده ای تقصیرات را به گردن حسین فرکی می اندازند که توانایی بازی گرفتن از بازیکنان تیمش را ندارد و همین مسئله باعث شده تا کیفیت فنی سپاهان پایین بیاید. عده ای دیگر تقصیرات را متوجه بازیکنان سپاهان می دانند که بر خلاف سال گذشته در رقابتهای امسال آنطور که باید و شاید عملکرد مناسبی ارائه نکرده اند و این وضعیت باعث شده تا سپاهان در فاز تهاجمی و دفاعی دچار مشکل شود. دسته سوم هم مشکل اصلی سپاهان را مدیریت این باشگاه می دانند که در زمان مناسب عملکرد تیمش را مورد بررسی قرار نداد و به نوعی حاشیه های  تیمش را کنترل نکرد تا سپاهان به این حال و روز بیفتد. البته دسته چهارمی هم هستند که شخص محرم نویدکیا را به خاطر ایجاد قهر و آشتی عجیب و غریبش با سپاهان مقصر می دانند و اعتقاد دارند که رفتار محرم نویدکیا در قبال فرکی و بقیه بازیکنان باعث شد تا تمرکز تیم به هم بخورد و سپاهان امروز شرایط خوبی در لیگ برتر پانزدهم نداشته باشد.ولی با این وجود و در شرایطی که تعدادی از هواداران سپاهان در اخرین بازی تیمشان خواستار جدایی حسین فرکی شدند فعلا خبری از استعفا و یا اخراج سرمربی سپاهان نیست و زردها با همین کادر فنی فعلی خودشان لیگ را ادامه خواهند داد.

اما هر چه که باشد تمامی این موارد به نوعی دست به دست هم داده تا سپاهان نتواند موفقیت فصل گذشته خودش را تا به امروز تکرار کند و در شرایطی که ۵ هفته تا پایان نیم فصل اول لیگ زمان باقی است بسیاری از هواداران امیدوارند تا تیمشان دور رفت لیگ را به سلامت به پایان برساند تا در آغاز دور برگشت بتواند با فراموشی خاطرات تلخ نیم فصل اول به فکر بازگشت دوباره به جریان مسابقات لیگ باشد.سپاهان اگر بتواند در طی پنج هفته اینده لیگ نتایجی کسب کند که باعث شود شاگردان حسین فرکی از جمع چهار تیم ابتدایی جدول لیگ خارج نشوند می توان این صحبت را مطرح کرد که سپاهان با حسین فرکی امکان موفقیت دوباره در لیگ را پیدا می کند.نکته مهم اینجاست که نقل و انتقالات نیم فصل اول لیگ بهترین فرصت برای بازسازی سپاهان و جذب بازیکنان جدید برای پوشاندن نقاط ضعف است.به هر حال جدایی احسان حاج صفی بیشترین ضربه را به کار تیمی سپاهان وارد کرد و این باشگاه می تواند در نیم فصل بازیکنی را جذب کند تا جای خالی هافبک جدا شده تیمش را پر کند. از طرف دیگر پادوانی و شیمبا هم که محرومیتشان به پایان می رسد و امکان انجام بازی برای سپاهان را پیدا خواهند کرد و این یعنی دست حسین فرکی برای استفاده از بازیکنان تیمش بازتر می شود و سپاهان در فاز دفاعی و تهاجمی تقویت خواهد شد.

والبته نباید این موضوع را هم فراموش کرد که محرم نویدکیا به خاطر غیبت در تمرینات تیم سپاهان از شرایط ایده‌ال بدنی دور شده و تعطیلات نیم فصل فرصت خوبی در اختیار کاپیتان قرار می دهد تا شرایطش برای حضور در لیگ آماده تر از قبل بشود و جمع این موضوعات در نهایت می تواند سپاهانی متفاوت با نیم فصل اول لیگ را در دور برگشت به میدان بفرستد. البته این وضعیت در شرایطی عملی می شود که این ۵ هفته آینده هم به سلامت برای سپاهان پشت سر گذاشته شود و نتایج بدتر از ان چیزی نشود که در طی ۵ هفته گذشته شاهد آن بوده ایم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *