خداحافظی با مازیار زارع

دامون رشیدزاده

در حالی که این روزها فوتبال ایران حول و حوش برگزار شدن و یا نشدن دربی در آلمان می‌چرخد خیلی از تیم‌ها بی سر و صدا در حال جذب مهره‌های مورد نظر خود هستند. در ادامه سلسله گزارش‌های نقل و انتقالات لیگ برتر امروز نگاهی خواهیم داشت به آخرین اخبار و شایعات جابجایی بازیکنان.

خداحافظی به جای نفت

مازیار زارع بازیکن با اخلاق فوتبال ایران که قرار بود راهی تیم نفت تهران شود قید فوتبال را زد و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. زارع در کنار بازی در تیم ملی سابقه بازی و بستن بازوبند کاپیتانی در تیم‌های ملوان و پرسپولیس را کارنامه دارد. شاید یکی از خاطره انگیز ترین خاطرات فوتبالی ما از مازیار زارع دروازبانی او گرفتن پنالتی فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس باشد. زارع که پدرش از دروازبان های قدیمی فوتبال گیلان است در دیدار خاطره انگیز ملوان و پرسپولیس پس از اخراج دروازبان ملوان درون دروازه ایستاد با یک شیرجه استثنایی مانع گلزنی تیم سابقش شد.

نانگ به پارس جنوبی پیوست

آلویس نانگ مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان به تیم پارس جنوبی پیوست. با حضور این مهاجم کامرونی به نظر می‌رسد تارتار به ترکیب اصلی تیم خود رسیده است.

مدافه برزیلی در تمرین طلایی پوشان

طلایی پوشان اصفهان عزم خود را برای حضور موفق در سال آینده از حالا جزم کرده‌اند. باشگاه سپاهان که یکی از پر کارهای بازار نقل و انتقالات بوده به دنبال جذب یک مدافع تمام عیار است. از همین رو در تمرین چند روز اخیر این تیم کایرو رودریگوئز پیکسوتو مدافع وسط برزیلی حضوری فعال داشته است. کایرو سابقه بازی در لیگ دسته دوم پرتغال و همینطور لیگ بلغارستان را در کارنامه دارد و فصل گذشته را در نفتچی باکو (لیگ آذربایجان) گذرانده است؛ کایرو در نفتچی ۳۳ بار به میدان رفته و ۲ بار هم برای این تیم گلزنی کرده است. با حضور این بازیکن دغدغه‌ی کرانچار برای ترمیم خط دفاعی‌اش رفع خواهد شد و با حضور مروان حسین مهاجم تیم ملی عراق، کم کم سپاهانی‌ها به ترکیب اصلی خود برای لیگ هفدهم دست خواهند یافت. در صورتی که این دو خرید نهایی شود، خرید یک هافبک بازیساز در دستور کار مدیران سپاهان قرار خواهد گرفت.

مدافع آلمانی خرید جدید سیاه جامگان

یوری چلاک، مدافع دورگه آلمانی – کروات که سابقه حضور در بوندس لیگا را هم دارد به سیاه جامگان پیوست.

این مدافه پانزدهمین خرید این فصل میثاقیان است. او با قراردادی یک ساله به سیاه جامگان پیوسته و از امروز به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

ارسلان در حوالی فولاد

ارسلان مطهری مهاجم خوب تیم نفت مورد توجه باشگاه فولاد خوزستان قرار گرفته است. با توجه به بدقولی‌های مکرر باشگاه نفت به نظر می‌رسد مطهری به دنبال رفتن به باشگاهی است که از ثبات مدیریتی و مالی بهتری برخوردار باشد. به نظر می‌رسد حتی حضور علی کریمی نیز نتوانسته مطهری را ۱۰۰ درصد زاضی به ماندن کند.

سامان مورد توجه پیکان

سامان نریمان جهان هافبک پرسپولیس که مورد بی مهری قرار گرفته است و در لیست مازاد این باشگاه قرار دارد مورد توجه پیکان قرار گرفته. گفته می‌شود نریمان جهان در صورت توافق مالی در روزهای آتی به پیکان خواهد پیوست.

بازگشت افشین به خانه

آرش افشین مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان در آستانه بازگشت به فولاد قرار دارد. افشین امید دارد تا بار دیگر با حضور در تیم محبوبش درخشش سال‌های دور خود را تکرار کند.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *