در پی بروز مشکل ویزا برای اعزام تیم ملی بانوان؛‌ دستور رییس‌ جمهور برای اعزام تیم فوتسال بانوان

دکتر روحانی از وزرای ورزش و جوانان و امور خارجه خواست هرچه سریعتر مقدمات اعزام تیم ملی فوتسال زنان ایران به مسابقات جام جهانی را فراهم کنند
به گزارش کیمیا کویر بنقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسن روحانی در پی گزارش وزیر ورزش و جوانان مبنی بر شرایط حضور تیم ملی فوتسال زنان ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال زنان در گواتمالا ، از وزرای امور خارجه و ورزش و جوانان خواست هر چه سریعتر مقدمات اعزام تیم ملی فوتسال زنان ایران به مسابقات جام جهانی را فراهم کنند.علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران پیش از این از عدم اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت‌های جام جهانی به دلیل مشکلات مالی و همچنین نبود فرصت کافی برای اخذ ویزای گواتمالا خبر داده بود که با دخالت مستقیم رییس محترم جمهوری اسلامی ایران و پیگیری های وزارت ورزش و همکاری جدی وزارت امور خارجه مقدمات این اعزام فراهم شده است. فدراسیون فوتبال گواتمالا از تیم ملی فوتسال زنان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی این رشته که قرار است از سوم تا هشتم اذربرگزار شود دعوت کرده است این رقابتها با حضور هشت تیم برزیل ، پرتغال ، کاستاریکا ، اسپانیا ، روسیه ، ژاپن و ایران به میزبانی گواتمالا برگزار شود.قرار است به دلیل اینکه گواتمالا سفارت خانه در ایران ندارد وزارت امور خارجه از طریق سفارت گواتمالا در مکزیک ویزای تیم ایران را پیگیری کند.

پاسخ رسمی وزیر ورزش به نامه اعتراض آمیز باشگاه پرسپولیس
وزیر ورزش از معاون قهرمانی خواسته است ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریع تر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود.
به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به نامه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، خطاب به معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان دستور بررسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن را داد.
در بخشی از نامه طاهری نائب رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس موضوع چنین مطرح شده:
«دیدار روز چهارشنبه ۱۳ آبان در چهارچوب رقابت های جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن، شاهد قضاوت ناعادلانه و یک طرفه داوران بودیم.
همانگونه که در نامه های قبلی به آن اشاره شد تبعات امنیتی و اجتماعی که آثار سوء و مخرب اینگونه قضاوت ها به دنبال دارد موجب نگرانی بیش از پیش شده و ذهن تماشاگران به این سمت، سوق داده که گویی نتایج فوتبال خارج از مستطیل سبز و حتی پیش از آغاز مسابقات تعیین می گردد.
لذا از وزیر محترم تقاضا دارم کمیته ای در خصوص بررسی قضاوت بازی مذکور تشکیل شود.»
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس، معاون قهرمانی را مسئول بررسی داوری های لیگ برتر و خصوصا بازی های پرسپولیس و دیدار اخیرش با ذوب آهن کرد در دستور وزیر به دکتر سجادی آمده است:
«جناب آقای دکتر سجادی! ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود. ظاهرا قضاوت های پراشتباه به ویژه علیه باشگاه های پرطرفدار پرسپولیس، تراکتورسازی و … به صورت یک فعالیت معمول درآمده است. پیگیری تا حل مساله به طور جدی، ضروری است.»

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *