دوگل در دو دقیقه

در دیدار تیم‌های نفت تهران و فولاد سپاهان که در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور با حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد، بازی را نفتی‌های تهران در غیاب علی دایی سرمربی محروم خود هجومی آغاز کردند و ازهمان ابتدای مسابقه میل به حمله درمیان آن‌ها کاملاً به چشم می‌خورد که روی یک ضد حمله و با استفاده از ضعف خط دفاعی سپاهان به گل رسیدند و دردقیقه ۲۹ توسط توحید غلامی دروازه اولیویرا را گشودند و این برتری را تا پایان نیمه اول حفظ کردند.

شروع طوفانی سپاهان

شاگردان عبداله ویسی در نیمه دوم برای جبران مافات و خواباندن سر و صدای هواداران معترض به عملکرد ویسی و گل خورده، ابتدا میانه میدان را به تصاحب خود درآوردند سپس با مالکیت توپ دروازه میلاد فراهانی را به شدت تحت فشارگذاشتند. عبداله ویسی برای رهایی از میانه جدول و رسیدن به جایگاه بهتر با اضافه کردن رسول نوید کیا ازدقیقه ۴۷ به ترکیب تیم، برقدرت هجومی تیمش افزود، به ویژه زمانی که حملات از جناح راست جایی در تیم نفت که بسیار آسیب پذیر می‌نمود ادامه پیدا کرد ودر یکی از این حملات، ازپاس عالی مسعود حسن زاده که برای اولین باردرنوک حمله به کارگرفته شده بود، و ضربه نهایی مهرداد محمدی در دقیقه ۶۴ به گل تساوی دست پیدا کرد وشادی به اردوی سپاهان آمد. نفتی‌ها که دوست نداشتند گل‌های بیشتری دریافت کنند، از ترس اینکه روی ضد حملات دروازه‌شان برای بار دیگر باز نشود، بی محابا با تکل های بسیار خطرناک مانع از پیشروی مهاجمان سپاهان بودند مضافاً که به ضد حمله‌های خود برای رسیدن به گل برتری هم چشم داشتند واحتیاط را در دستور کار قرار داده بودند. اما افزوده شدن حسین پاپی ازدقیقه ۶۲ چهره تیم سپاهان را تهاجمی ترکرد که پس از چند موقعیت خوب گلزنی فرارعالی مهرداد محمدی از نیمه میدان د رشرایطی که میلاد فراهانی از دروازه فاصله گرفته بود با ارسال توپ از بالای سراین دروازه بان، سپاهان را در دقیقه ۶۴ (یعنی دو دقیقه بعد از گل اول) صاحب گل دوم کرد تا با یک پاس گل و زدن گل سه امتیازی برای سپاهان، بهترین بازیکن این میدان شناخته شود. شوروهیجان زائدالوصفی که بعد از این گل نزد کادرفنی، اعضای تیم و هواداران سپاهان بروز کرد نه تنها یک کارت زرد برای محمدی زننده گل سپاهان در برداشت (که اقدام به بیرون آوردن پیراهن خودکرده بود) عبداله ویسی راهم روانه بیمارستان کرد که دچارواکنش حسی وعاطفی و التهاب درونی شدید شد و بارها با بالا و پائین پریدن به حالت اغما و بی هوشی دچارشد!

نبود ویسی و درخشش اولیویرا

درنبود ویسی و در شرایطی که اکثر افراد وابسته به تیم سپاهان نگران حال ویسی بودند و هدایت تیم را دیگراعضای کادر فنی برعهده گرفته بود، و زمان بازی به کندی می‌گذشت نفتی‌ها برای جبران گل خورده ریتم هجومی خودرا همراه با خشونت افزایش دادند وموقعیت های بسیار خوبی را هم به دست آوردندا ما درخشش اولیویرا که در این بازی پرفروغ ظاهر شده بود اجازه گلزنی را از یاران دایی گرفت. گفتنی است بهترین بازیکن این میدان مهرداد محمدی بود.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *